کد خبر : 1936156 | 18 اردیبهشت 1402 ساعت 14:18 | 20.4K بازدید | 7 دیدگاه

کشتارگاه الهلال: خارجی‌ها قصابی می‌شوند!

الهلال قصد دارد به همکاری با سه بازیکن خارجی و سرمربی آرژانتینی خود پایان دهد و وضعیت مارگا و میشائیل نیز نامشخص است.

کشتارگاه الهلال: خارجی‌ها قصابی می‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا، مدیریت الهلال در نظر دارد در چارچوب یک سری اقدامات فشرده و در نقل و انتقالات تابستان امسال، یک غربالگری جامع در لیست بازیکنان خارجی تیم انجام دهد.

الهلال این روزها خود را برای بازی فینال جام حذفی عربستان که روز جمعه مقابل الوحده برگزار می‌شود، آماده می‌کند و این تنها فرصت برای آبی‌های ریاض است که فصل را بدون جام به پایان نرسانند.

الهلال سوپرکاپ عربستان را با سیستم جدیدش و همچنین لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. در حالی که آن‌ها شانس قهرمانی در لیگ عربستان را نیز از دست داده اند و جام حذفی، تنها تورنمنت در دسترس آنهاست.

وب سایت کووورة به نقل از منابع موثق خود نوشت که مدیران الهلال مشکلی با جدایی رامون دیاز در ماه ژوئن ندارد، جایی که قرارداد این سرمربی آرژانتینی با آبی پوشان به پایان می‌رسد.

علاوه بر این، مدیریت الهلال قصد ندارد که قرارداد اودیون ایگالو نیجریه ای و لوسیانو ویتو آرژانتینی را تمدید کند. بازیکنانی که قراردادشان در ژوئن آینده به پایان می‌رسد و آن‌ها می‌توانند تیم را ترک کنند.

گوستاوو کوئلار هافبک کلمبیایی نیز دیگر بازیکن خارجی است که از الهلال جدا می‌شود. اگر چه او تا تابستان 2024 با تیم قرارداد دارد اما مدیران تیم قصد دارند به همکاری با این بازیکن که از باشگاه‌های برزیلی پیشنهاد دارد، پایان دهند.

کووورة نوشته است که آندره کاریلو پرویی تنها بازیکنی است که حضور او در فصل بعد قطعی است و مدیران الهلال قصد دارند به همکاری با این بازیکن که قراردادش در تابستان 2024 به پایان می‌رسد، ادامه دهند.

لازم به ذکر است که وضعیت موسی مارگا و میشائیل نامشخص است و مدیریت باشگاه در حال ارزیابی این دو بازیکن است و شاید نظر نهایی را برعهده سرمربی بعدی بگذارند. مارگا تا تابستان 2024 و میشائیل تا تابستان 2025 با الهلال قرارداد دارند.

دیدگاه‌ها