کد خبر : 1936279 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 08:00 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

دستیار ناگلزمان گزینه فوری فینالیست حذفی آلمان

گلاسنر خواستار جدایی پیش از موعد از آینتراخت

الیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت علی رغم اینکه تا سال ‌۲۰۲۴ قرارداد دارد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

 گلاسنر خواستار جدایی پیش از موعد از آینتراخت

به گزارش "ورزش سه"، الیور گلاسنر در آستانه جدایی پیش از موعد از آینتراخت فرانکفورت قرار دارد. به گفته روزنامه «بیلد»، حتی هنوز مشخص نیست که او تا دیدار فینال جام حذفی مقابل لایپزیش که روز 13 خرداد برگزار می شود در سمت خود باقی بماند یا خیر.

گلاسنر و مارکوس کروشه، مدیر ورزشی فرانکفورت، طی روزهای آینده مذاکراتی را برای تعیین تاریخ جدایی این مربی انجام خواهند داد. باشگاه فرانکفورت پیشنهاد ادامه همکاری تا پایان قرارداد را به سرمربی خود ارائه کرده اما گلاسنر هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده و قصد جدایی دارد.

این مربی فصل گذشته فرانکفورت را برای قهرمانی در لیگ اروپا رهبری کرد و این فصل نیز تیمش را به فینال جام حذفی رساند.، گلاسنر و تیمش اما در بوندس لیگا عملکرد موفقی نداشتند و با حضور در رتبه نهم شانسی برای اروپایی شدن ندارند.

فرانکفورت در آخرین بازی خود مقابل هوفنهایم شکست خورد تا برای دهمین هفته متوالی از کسب برد ناکام بماند. طبق اعلام بیلد، دینو تاپ مولر، کمک مربی سابق بایرن مونیخ و لایپزیش، کاندیدای جانشینی گلاسنر در فرانکفورت است. او در فصل 2020-21 به عنوان کمک ناگلزمان در لایپزیش حضور داشت و سپس همراه با این مربی راهی بایرن شد.

دیدگاه‌ها