
به گزارش "ورزش سه"، سایپای تهران که بعد از دادن شانس صعود به تیم سوم لیگ یک به بازگشت به لیگ برتر امیدوار شده، حالا در کورس بالای جدول کار خود را دنبال میکند. در چنین شرایطی حفظ آرامش بازیکنان برای کادرفنی سایپا اهمیت ویژه ای دارد.
از این رو امروز باشگاه سایپا در بیانیه ای تند از مذاکره برخی باشگاههای لیگ برتری با عقیل عنافچه بازیکن خود خبر داده و خواهان آن شده که مذاکرات را متوقف کنند.
در بیانیه باشگاه سایپا علیه برخی تیم های لیگ برتری آمده است: «عقیل عنافچه تخت قرارداد تیم سایپاست و با این باشگاه تا پایان فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۶ قرارداد دارد. همچنین این باشگاه کلیه مطالبات بازیکنان خود را وفق قرارداد پرداخت کرده است و اقدام برخی باشگاهها در تحریک بازیکنان، مذاکره و احتمالا عقد قرارداد داخلی با ایشان کاملا مغایر با قوانین و مقررات است و باشگاه سایپا اقدامات حقوقی لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.»