کد خبر : 1936308 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 11:24 | 16.6K بازدید | 8 دیدگاه

ماجرای مکالمه ساپینتو و حسینی، سیوها را تکرار کن

با سوت کوپال ناظمی این بار ریکاردو ساپینتو کاری که کرد، رفتن به سمت داور نبود. او به سمت سید حسین حسینی کاپیتان تیمش رفت.

ماجرای مکالمه ساپینتو و حسینی، سیوها را تکرار کن

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو که از تساوی تیمش در برابر صنعت نفت به شدت ناراحت بود و البته حق هم داشت، چون با این تساوی به نوعی شانس تکرار قهرمانی آبی ها از بین رفت، در پایان بازی در زمین چند کلامی با دروازه بان تیمش صحبت کرد که برداشت های متفاوتی از آن شد. انتقاد از سید حسین حسینی به خاطر گلی که خورد، نقطه مشترک اظهارات در مورد مکالمات ریکاردو ساپینتو با سید حسین حسینی بود.

در صحنه منجر به گل صنعت نفت دو مدافع میانی استقلال جا ماندند. عارف غلامی که همیشه پوشش سیلوا را به خوبی می‌داد، این بار خود جا ماند و سیلوا هم نتوانست اصول دفاعی یک در برابر یک را به خوبی در مواجه با ممی زاده اجراء کند. یک تو سر توپ و یک ضربه آرام از بین پاهای سیلوا. به نظر سید حسین حسینی روی این ضربه دید خوبی نداشت و گرنه مهار این توپ برای او سخت نبود. کما اینکه پیش از این بازی در مصاف با پارس جنوبی به خوبی دیدیم، دو سیو طلایی از سوی دروازه بان استقلال، آبی‌ها را در بازی نگه داشت و در نهایت موجب صعود آنها به نیمه نهایی شد.

به نظر رفتن ریکاردو ساپینتو به سمت سید حسین حسینی برای گفتن یک نکته فنی به او بود. سرمربی پرتغالی استقلال حتی در روزی که تیمش به خاطر اشتباهات فردی به سپاهان در استادیوم نقش جهان باخت حاضر نشد باخت را به اشتباهات فردی گره بزند و خود را تبرئه کند. بدون شک مهمترین درخواست ریکاردو ساپینتو از سید حسین حسینی در هفته های پایانی تکرار سیوهای خوب در بازی های گذشته است. چون هنوز شانس قهرمانی درلیگ برتر از بین نرفته است و از سویی تیم می تواند با قهرمانی در جام حذفی فصل را با دو جام به پایان ببرد. سوپر جام و حذفی کاپ. آنهم در شرایطی که تیم تا روزهای پایانی در لیگ برتر مدعی قهرمانی بود. تکرار نمایش های خوب از سوی سید حسین حسینی منجر به اتفاقات خوبی در هفته های پایانی برای استقلال می شود و شاید ریکاردو ساپینتو به خاطر رقم خوردن این اتفاقات ضرروت می دید که بعد از سوت کوپال ناظمی به سرعت به سراغ کاپیتان تیمش برود.

دیدگاه‌ها