کد خبر : 1936358 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 15:10 | 6K بازدید | 21 دیدگاه

آذرباد: بازی با استقلال برای ما خاص است

کاپیتان مس رفسنجان از انگیزه هم‌تیمی‌هایش و همچنین هواداران این تیم برای موفقیت برابر استقلال خبر داد.

آذرباد: بازی با استقلال برای ما خاص است

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان اکنون بزرگ‌ترین شانس خود را برای یک تاریخ‌سازی دنبال می‌کند و کاپیتان نارنجی‌پوشان امیدوار است در فاصله دو هفته به پایان فصل اتفاقات کاملا به سود آنها رقم بخورد.

مس رفسنجان در شرایطی در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته که امیدوار است اتفاقات پایان فصل به شکلی رقم بخورد که آنها موفق به حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آتی شوند. آنها اکنون با کسب دومین برد پیاپی خود و یک پیروزی شیرین چهار گله در خانه ملوان، باید خود را مهیای دیدار سخت با استقلال کنند.

محسن آذرباد کاپیتان و هافبک گلزن این تیم در خصوص شرایط تیمش و برتری چهار گله برای ملوان گفت: درباره بازی قبلی نمی‌خواهم صحبت کنم. آن بازی تمام شده و نباید تمرکزمان را روی آن بگذاریم. اکنون یک بازی حساس پیش روی ما قرار دارد و چشم رفسنجانی‌ها به این بازی است. باید نشان دهیم که توانایی شکست هر حریفی را داریم و این بازی از جهاتی مختلف برای همگی ما خاص است.

1788936

وی درباره اینکه آنها تاکنون موفق به شکست استقلال نشدند و چقدر برای تیمش شانس در این بازی قائل است گفت: برای همه چیز یک بار اول وجود دارد. ما اکنون یک روند خوب را دنبال می‌کنیم. کار قطعا مقابل استقلال سخت خواهد بود و آنها یکی از قدرت‌های اصلی فوتبال ایران هستند و از بازیکنان خوبی نیز بهره می‌برند. همانطور که گفتم اما این بازی خاصی برای ما محسوب می‌شود و انتظار داریم با حمایت هواداران به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.

کاپیتان مس رفسنجان درباره اینکه در شهرستان‌ها نیز معمولا هواداران از تیم‌های رقیب مثل استقلال و پرسپولیس حمایت می‌کنند، گفت: نه، حداقل در رفسنجان اینطور نیست. مس از محبوبیت بالایی بین هواداران برخوردار است و در بازی قبلی مقابل پرسپولیس نیز دیدید که هواداران ما جایگاه‌ها را به خودشان اختصاص داده بودند و حمایت خوبی از تیم داشتند. اکنون شرایط ویژه‌ای داریم و می‌توانیم در کنار هم یک اتفاق خوب و تاریخی را برای مس رفسنجان شکل دهیم و انتظار ما این است که هواداران عزیزمان نیز 90 دقیقه پرشور را در حمایت از تیم داشته باشند.

1786600

آذرباد که طی فصول اخیر یکی از بازیکنان موثر نارنجی‌پوشان در ثبت گل و پاس گل بوده، در پاسخ به اینکه خودش نیز نتوانسته تاکنون برابر استقلال موفق به ثبت گل شود گفت: ما یک تیم هدفمند هستیم و قطعا برای هدف تیمی خودمان چه در این بازی و چه در تمامی بازی‌های فصل می‌جنگیم. همگی ما تلاش می‌کنیم تا مس رفسنجان موفق باشد و البته همانطور که گفتم برای هر چیزی بار اول وجود دارد! ما یک هدف داریم و آن کسب نتیجه مطلوب از این بازی است و امیدوارم با تمرکز لازم و تدابیر کادر فنی و تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به آن برسیم.

دیدگاه‌ها