کد خبر : 1936414 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 20:19 | 26.5K بازدید | 19 دیدگاه

رهقی: بنیادی‌فرد سه بازیکن ما را بی‌مورد محروم کرد

اعتراض حریف پرسپولیس به کارت‌ زردهای عجیب

سرپرست تیم پیکان نسبت به اخطارهایی که موعود بنیادی‌فرد در دیدار با پرسپولیس به بازیکنانش داد، گلایه کرد.

اعتراض حریف پرسپولیس به کارت‌ زردهای عجیب

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت چند روز از بازی پیکان و پرسپولیس هنوز حواشی مربوط به قضاوت این مسابقه خاتمه نیافته است. اگرچه بحث‌برانگیزترین صحنه مسابقه پنالتی‌ای بود که موعود بنیادی‌فرد برای پرسپولیس گرفت و مورد اعتراض پیکانی‌ها نیز قرار گرفت، اما حالا یک اعتراض دیگر از سوی باشگاه خودروساز تهرانی به قضاوت بنیادی‌فرد مطرح شده است.

در جریان بازی داور وسط به ابراهیم صالحی، بهروز نوروزی‌فرد و ساسان حسینی، سه بازیکن پیکان، کارت زرد نشان داد و باعث محرومیت آنها در مسابقه با سپاهان شد. این در حالی است که پیکانی‌ها اعتقاد دارند اخطارها بی‌مورد بوده است.

رضا رهقی، سرپرست تیم فوتبال پیکان، در این خصوص گفت: «روی ابراهیم صالحی خطا شد و به مدافع پرسپولیس باید کارت زرد داده می‌شد، اما صالحی چون خطا را نگرفت اعتراض کرد و اخطار گرفت. واقعا نفهمیدیم ساسان حسینی چگونه کارت زرد دریافت کرد! ضمن اینکه بهروز نوروزی‌فرد هم طبق نظر کارشناسان در صحنه پنالتی پرسپولیس اصلا خطایی نکرد که اخطار بگیرد! متاسفانه این اتفاق رخ داد. همه دیدند در صحنه پنالتی پرسپولیس اتفاقی نیفتاد و نه خطای هَندی رخ داد، نه برخوردی که خطا گرفته شود و بازیکن ما نیز محروم شود.»

پیکانی‌ها در شرایطی سه بازیکن خود را در بازی آینده به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، مصدومان پرتعدادی هم دارند. با توجه به اخبار منتشر شده خودروسازان بیش از 10 بازیکن خود را در بازی آینده در اختیار ندارند و مجتبی حسینی کار سختی برای ارنج تیمش در بازی حساس اصفهان خواهد داشت.

دیدگاه‌ها