کد خبر : 1936436 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 21:57 | 9.8K بازدید | 20 دیدگاه

آمار درخشان مربیان رئال و سیتی در لیگ قهرمانان

پپ و آنچلوتی: شطرنج متخصصان نیمه‌نهایی

کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا از موفق‌ترین مربیان تاریخ لیگ قهرمانان هستند و در مجموع 19 بار با تیم‌هایشان در مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت بازی کرده‌اند.

پپ و آنچلوتی: شطرنج متخصصان نیمه‌نهایی

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه امشب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا همه نگاه‌ها با کیفیت بازیکنان بزرگ دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در زمین چمن برنابئو است، اما نباید از حضور دو مربی‌ای که از بزرگترین مربیان دنیای فوتبال هستند روی نیمکت‌ها چشم‌پوشی کرد.

1873306

در روزهای گذشته مطالب زیادی درباره این بازی گفته شده که از اهمیت ستاره‌هایی مثل ارلینگ هالند، کوین دی‌بروینه، رودریگو، وینیسیوس و کریم بنزما برای صعود یکی از این دو تیم خبر می‌دادند. اما حضور دو استراتژیست بزرگ مثل پپ و کارلتو می‌تواند برگ برنده واقعی در این میدان باشد.

کارلو آنچلوتی و پپ گواردیولا که دو بار در برنابئو و اتحاد مقابل هم قرار می‌گیرند در مجموع بیشترین آمار حضور در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را در اختیار دارند. اگر حضور این دو مربی در این مرحله از تورنمنت را جمع بزنیم به عدد 19 می‌رسیم که آماری باورنکردنی است.

آمار پپ گواردیولا البته بهتر از آنچلوتی است. او با بازی امشب دهمین حضورش در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ را تجربه می‌کند و بازی امشب در برنابئو نهمین حضور کارلتو در این مرحله است.

1873307

اما گواردیولا تا کنون تنها دو بار در سال‌های 2009 و 2011 با بارسلونا فاتح چمپیونزلیگ شده است. آنچلوتی از سوی دیگر متخصص بی‌رقیب لیگ قهرمانان است. کارلتو تا کنون چهار قهرمانی چمپیونزلیگ در کارنامه دارد و امیدوار است امسال نه تنها این تعداد را به پنج قهرمانی برساند بلکه برای اولین بار در کارنامه خود شاهد فتح جام قهرمانی در دو سال پیاپی باشد.

دیدگاه‌ها