کد خبر : 1936444 | 19 اردیبهشت 1402 ساعت 23:22 | 13.6K بازدید | 61 دیدگاه

بوسه وینیسیوس بر لوگوی رئال

اولین شوت رئال سوپرگل شد

رئال مادرید بعد از اینکه از حملات سنگین سیتی جان سالم به در برد، توانست در دقیقه 36 توسط وینیسیوس جونیور اولین گل بازی را بزند.

اولین شوت رئال سوپرگل شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 با حملات گسترده شاگردان پپ گواردیولا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز شد. رئال با درخشش تیبو کورتوا از این حملات جان سالم به در برد و در ادامه توانست اولین گل بازی را بزند.

ویدئو: 300217

وینیسیوس جونیور زننده این گل در دقیقه 36 بود. او روی پاس ادواردو کاماوینگا پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و بی‌درنگ با یک شوت زیبا و غیرقابل‌مهار دروازه ادرسون را هدف گرفت.

پرواز هموطن وینی برای مهار این توپ حاصلی در پی نداشت تا اولین گل این تقابل بزرگ به زیباترین شکل ممکن به نام رئال ثبت شود.

1873323

نکته جالب در مورد گل زیبای وینیسوس این است که ضربه او اولین شوت به دروازه رئال در این دیدار بود که به اولین گل تیمش نیز تبدیل شد. او چند دقیقه قبل از این گل با یک توپ‌ربایی هوشمندانه کریم بنزما را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما روبن دیاز با تکلی به موقع این اجازه را به مهاجم فرانسوی نداد. روی شوت وینیسیوس اما هیچ بازیکنی از سیتی نمی‌توانست کاری انجام دهد و او پس از باز کردن دروازه حریف شادی گل خود را با بوسیدن لوگوی تیمش برگزار کرد.

1873322

دیدگاه‌ها