کد خبر : 1936455 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 01:02 | 19.1K بازدید | 36 دیدگاه

عجیب اما واقعی: کورتوا و ادرسون بهتر بودند

ارلینگ و آماری که هالند گونه نیست!

فوق ستاره نروژی منچستر سیتی شب کم فروغی را در استادیوم سانتیاگو برنابئو پشت سر گذاشت و البته آماری عجیب ثبت کرد.

ارلینگ و آماری که هالند گونه نیست!

به گزارش “ورزش سه” ارلینگ هالند در این مدت آنقدر آمار جا به جا کرده که تمام چشم‌ها به درخشش او در جدال امشب سیتی و رئال بود و اینطور تصور می‌شد که با وجود هالند، تفاوت دو تیم مشخص می‌شود و شاگردان گواردیولا به برتری مناسبی می‌رسند.

وقتی به آمار فوق ستاره نروژی نگاه می‌شود، او حالا رکورد گلزنی تاریخ لیگ انگلستان را شکسته و در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان آقای گل شناخته می‌شود.


1873348
 

همین هم باعث شد تا کارلو آنچلوتی برنامه‌ای ویژه برای مهار هالند در نظر بگیرد. رودیگر‌‌ و آلابا که هر ‌دو از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند و‌ تجربه‌ای بسیار مناسب در مسابقات اروپایی دارند، به عنوان مدافعان درگیر شونده، شانه با شانه هالند حرکت می‌کردند و مانع از این می‌شدند که او در موقعیت گلزنی قرار گیرد.

همین یار گیری فشرده نیز باعث‌ شد که ارلینگ‌ هالند تنها ۲۱ تاچ‌ (ضربه) به توپ داشته باشد. این در حالی است که کورتوآ، دروازه‌بان‌ رئال مادرید با ۴۳ ضربه به توپ و ادرسون با ۲۹ ضربه، آماری بهتر از مهاجم سیتی داشته باشند.
با این‌ حال باید در انتظار بازی برگشت دو‌ تیم‌ ماند، چرا که گواردیولا و هالند هر کدام‌ نقشه‌ای برای فرار از این تله قدرتمند دفاعی در ورزشگاه اتحاد پیدا خواهند کرد.

1873349

دیدگاه‌ها