کد خبر : 1936559 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 13:50 | 9.7K بازدید | 6 دیدگاه

ژیرو: دو نکته از شوچنکو برای امشب کافی است!

ستاره فرانسوی خط حمله میلان از حضور اسطوره اکراینی این تیم در بازی امشب خوشحال است.

ژیرو: دو نکته از شوچنکو برای امشب کافی است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال میلان امشب در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف اینتر خواهد رفت. دیداری که صرف نظر از اهمیت مسابقه در این سطح، به خاطر همشهری بودن دو تیم و دربی بودن این مسابقه هم جذابیت های فوق العاده ای خواهد داشت.

در همین رابطه، اولیویه ژیرو، ستاره خط حمله میلان که به واسطه درخشش در شهرآورد فصل گذشته و هموار کردن مسیر قهرمانی روسونری در سری آ، مورد توجه ویژه هواداران تیمش قرار دارد، با پرایم ویدیو گفتگویی داشت.

ژیرو در خصوص لقبی که به خاطر چرخش های خاص او در دربی دلامادونینا و گلزنی به اینتر داشت، از سوی هواداران تیمش گرفته، گفت: "من به این شعاری که هواداران بعد از دربی ها به من تقدیم کردند بسیار افتخار می کنم و امیدوارم دوباره با چرخش هایم گل بزنم."

ژیرو که پیش از پیوستن به میلان، از اینتر هم پیشنهاد داشت، در مورد دلیل انتخاب قرمزهای میلان گفت: " آن زمان می دانستم که باید در چلسی بمانم و فاتح لیگ قهرمانان شوم. بعد از آن اما استقبال فوق العاده ای از من در میلان شد و درست این بود که به این تیم بیایم."

او در مورد حضور آندره شوچنکو، اسطوره باشگاه میلان، در بازی امشب هم صحبت کرد و گفت: "او بازیکن مورد علاقه من است. اگر بتوانم یک یا دو نکته در مورد چگونگی آماده شدن برای این بازی از او دریافت کنم، فوق العاده است."

دیدگاه‌ها