کد خبر : 1936574 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 15:16 | 4.6K بازدید | 21 دیدگاه

دومین جلسه دادگاه مدیران یووه: امتیاز کسر نمی‌شود

جلسه دوم دادگاه یوونتوس امروز شروع شده است. این دادگاه قرار است درباره یووه و بسیاری از مدیران سابق آن تصمیم‌گیری کند.

دومین جلسه دادگاه مدیران یووه: امتیاز کسر نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، جلسه استماع اول قرار بود روز 27 مارس برگزار شود که به تعویق افتاد و امروز برگزار می‌شود. در این دادگاه درباره یوونتوس به عنوان یک باشگاه و دوازده نفر از مدیران سابقش شامل پاول ندود، فابیو پاراتیچی و رئیس سابق باشگاه، آندرا آنیلی، بحث می‌شود و ممکن است این افراد محاکمه شوند.

از این دادگاه چه انتظار می‌رود؟
پیش از هر چیزی، قاضی‌ها تصمیم می‌گیرند که اصلا دادگاه برگزار شود یا نه؟ و در صورت برگزاری، چه کسانی باید محاکمه شوند.
آنیلی و مدیران سابق یووه متهم هستند که در حساب‌های مالی باشگاه بین سال‌های 2018 تا 2021 دست برده‌اند و رقم جابه‌جایی بازیکنان را بیشتر از رقم واقعی ثبت کرده‌اند و پشت پرده با بازیکنان و کارمندان باشگاه، حساب و کتابی غیر از آنچه ثبت شده، داشته‌اند. برای نمونه، به بازیکنان بیش از آنچه در قرارداد آمده، دستمزد پرداخت کرده‌اند.

1873510

مورد دیگر اتهام این است که چون یووه یکی از معدود باشگاه‌های ایتالیا است که سهام آن در بورس عرضه شده، از اطلاعاتی که از داخل باشگاه داشته‌اند، به نفع خود در خرید و فروش سهام استفاده کرده‌اند.

در دادگاه امروز همچنین مشخص می‌شود، درصورت برگزاری محاکمه، دادگاه در چه شهری برگزار شود و آیا لازم است به رم یا میلان منتقل شود یا نه؟ مقر اصلی بورس ایتالیا در شهر میلان است و سرورهای کامپیوتری آن در رم واقع شده است.

این دادگاه کیفری است و نتایج آن روی مسائل ورزشی بازتابی نخواهد داشت. برای نمونه، از یووه امتیاز کسر نخواهد شد. درباره کسر امتیاز در دو دادگاه ورزشی جداگانه که توسط فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود، تصمیم‌گیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها