کد خبر : 1936593 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 16:45 | 4.8K بازدید | 8 دیدگاه

انگیزه تیم بالاست

آلگری: به فینال بوداپست فکر می‌کنیم

مکس آلگری، مربی یوونتوس، در نشست خبری بازی با سویا از انگیزه بالای تیمش برای رسیدن به فینال لیگ اروپا در بوداپست گفت.

آلگری: به فینال بوداپست فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس پس از پیروزی باارزش 0-2 برابر آتالانتا در سری آ، فردا در بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان سویا خواهد بود. سویا پرافتخارترین تیم لیگ اروپاست و در دور قبل توانست منچستریونایتد را حذف کند. یووه قطعا کار دشواری برابر حریف اسپانیایی خواهد داشت.

1873552

مکس آلگری در نشست خبری این بازی گفت: «این نیمه‌نهایی لیگ اروپاست و مقابل تیمی که 6 بار قهرمان لیگ اروپا شده بازی داریم. آنها تیمی باتجربه در این رقابت‌ها هستند. آنها هرگز بازی را رها نمی‌کنند، حتی اگر چند گل عقب باشند. فردا شب ما به یک بازی خوب نیاز داریم و باید در بازی رفت یک نتیجه مطلوب کسب کنیم. همه تمرکز من روی این بازی است.»

احتمال کسر 9 امتیاز از یوونتوس: «نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. یک روز سیاه و یک روز زرد است. اینجا همه حرف می‌زنند و همه همه چیز را هم می‌دانند. ما قوی هستیم و فقط به فوتبال فکر می‌کنیم. دو بازی در نیمه نهایی لیگ اروپا و چهار بازی دیگر در لیگ پیش رو داریم. همانطور که همیشه گفته‌ام، ما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا به فینال لیگ اروپا برسیم. درون زمین توانسته‌ایم امتیازات لازم برای قرار گرفتن در رتبه دوم لیگ را به دست بیاوریم و هدف، حفظ این رتبه در پایان فصل است.»

1739900

آلگری در مورد ترکیب اصلی گفت: «شرایط تیم خوب است و اکثر بازیکنان در دسترس هستند و مصدوم خاصی نداریم. انتخاب ترکیب برای من سخت خواهد بود. در بازی قبلی بازیکنانی که بیست دقیقه یا پانزده دقیقه وارد زمین شدند، به هم تیمی‌های خود کمک کردند. ولاهوویچ گل زد و به سرعت خودش را در جریان بازی قرار داد. او فردا می‌تواند در ترکیب ثابت باشد و هر بازیکنی که به زمین می‌رود نیز باید تعیین کننده کار کند.»

توهین‌های نژادپرستانه به ولاهوویچ در جریان بازی با آتالانتا: «در این مورد با او صحبت نکرده‌ام. می‌دانم که شنیدن این توهین‌ها عذاب‌آور است اما بهتر است آن را نادیده بگیرید و اجازه دهید مسئولانش مجازات شوند.»

آلگری در مورد سبک بازی یووه در بازی فردا گفت: «فکر نمی‌کنم دفاع سه نفره برای این بازی مناسب باشد و احتمالا گل دریافت خواهیم کرد. ما باید حمله کنیم و با استفاده از نقاط ضعف سویا به گل برسیم. بازی بسیار سخت و پیچیده‌ای پیش رو داریم.»

1869515

امید به درخشش دی‌ماریا: «او از قبل می‌داند که باید چه کاری انجام دهد. در بازی‌های بزرگ و جایی که به درخشش او نیاز بوده، همیشه حاضر و آماده بوده است.»

غایبان: «برمر مشکل عضلانی دارد و فردا در دسترس نیست. شرایط دیگر بازیکنان ولی خوب است. دیروز تماشای تمرین لذت‌بخش بود. رسیدن به فینال بوداپست، انگیزه بالایی در تیم ایجاد کرده است. فراموش نکنیم که در هفت سال گذشته یووه در دو فینال لیگ قهرمانان، یک بار در یک چهارم نهایی و دو بار در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بازی کرده است. امسال یک نیمه نهایی دیگر ولی در لیگ اروپا داریم. شاید به فینال برسیم و شاید هم قهرمان شویم ولی ابتدا باید از سد حریفی دشوار مثل سویا بگذریم.»

دیدگاه‌ها