کد خبر : 1936604 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 17:27 | 8.8K بازدید | 9 دیدگاه

مدیر بارسا با ستاره رئال به استون‌ویلا می‌رود

استراتژی اسپانیایی ویلا برای صعود به چمپیونزلیگ

ماتئو آلِمانی، مدیر ورزشی بارسلونا، در پایان فصل این باشگاه را ترک کرده و راهی استون‌ویلا خواهد شد. او مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید، را با خود به ویلا منتقل خواهد کرد.

استراتژی اسپانیایی ویلا برای صعود به چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، ماتئو آلِمانی که در پایان فصل از پست فعلی خود به عنوان مدیر ورزشی بارسا کناره‌گیری خواهد کرد قصد دارد راهی لیگ برتر بشود تا به عنوان مدیر ورزشی باشگاه استون‌ویلا مشغول به کار شود.

این مدیر اسپانیایی با دست پر راهی استون‌ویلا خواهد شد و در اولین قدم مارکو آسنسیو، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، را به این تیم خواهد برد. آلمانی در ویلا با یک مربی اسپانیایی، اونای امری، همکاری خواهد کرد.

1873568

استون ویلا که از زمان استخدام اونای امری شرایط بهتری را تجربه کرده و حالا در رتبه هشتم لیگ برتر قرار دارد برای فصل آینده هدفش را صعود به چمپیونزلیگ تعیین کرده است. در اولین قدم برای رسیدن به این هدف این باشگاه به دنبال استخدام ماتئو آلمانی است و البته با نظر این مدیر ورزشی اسپانیایی سه یا چهار بازیکن به خدمت گرفته خواهد شد. مارکا مدعی است مارکو آسنسیو یکی از این بازیکنان خواهد بود.

آسنسیو، مهاجم رئال مادرید، تا این لحظه قراردادش با سفیدپوشان اسپانیایی را تمدید نکرده و استون ویلا مذاکرات اولیه را با مدیر برنامه‌های او ژرژ مندس آغاز کرده است.

1855554

البته اولویت آسنسیو تمدید قرارداد با رئال مادرید است و آلمانی که پیش از این برای انتقال او به بارسا تلاش کرد ولی موفق نشد این را به خوبی می‌داند. مارکا می‌گوید استون‌ویلا به آسنسیو دستمزدی معادل 8 میلیون یورو پیشنهاد می‌دهد که حدود دو برابر دستمزد فعلی او در رئال است.

در حالی که مذاکرات آسنسیو و رئال مادرید در پشت پرده جریان دارد و مشخص نیست مدیران باشگاه در نهایت به دنبال تمدید با او هستند یا نه، ژرژ مندس به عنوان مدیر برنامه‌های او چندین پیشنهاد دریافت کرده که یکی از مهم‌ترین آنها پیشنهاد استون‌ویلا است.

1868007

دیدگاه‌ها