کد خبر : 1920412 | 22 فروردين 1402 ساعت 13:25 | 28.1K بازدید | 15 دیدگاه

پیشنهاد جدید رئال: پول برای آسنسیو مهم نیست

مدیران رئال مادرید پیشنهاد جدیدی را برای تمدید قرارداد به مارکو آسنسیو، ستاره این تیم، ارائه کرده‌اند.

پیشنهاد جدید رئال: پول برای آسنسیو مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آسنسیو با رئال مادرید در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید اما هنوز قرارداد جدیدی بین دو طرف امضا نشده است. 

پیش از این گفته شده بود که مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن آغاز شده و پیشنهادی هم از سوی رئال ارائه شده که مورد توجه او و نمایندگانش قرار نگرفته است اما حالا به نظر می‌رسد که رئال پیشنهاد جدیدی را ارائه کرده است. 

اتلتیک خبر داده که پیشنهاد جدید رئال از لحاظ مالی شرایط بهتری نسبت به پیشنهاد قبلی دارد و این موضوع مورد توجه مدیر برنامه این بازیکن اسپانیایی هم قرار گرفته است. 

1755896

در حالی که اتلتیک می‎‌گوید که هر دو طرف و خصوصا نزدیکان آسنسیو حالا بر این باور هستند که تمدید قرارداد بیش از پیش نزدیک و محتمل است و حتی یکی از منابع نزدیک به مذاکرات به آنها اعلام کرده که توافق نهایی به زودی به دست خواهد آمد اما نشریه اسپانیایی رلوو از شرایط متفاوتی خبر داده است. 

آنها مدعی شده‌اند که پیشنهاد مالی رئال توجه نمایندگان این ستاره را جلب کرده اما مسئله اینجاست که او اهمیت زیادی برای پول قائل نیست و دوست دارد تضمینی برای حضور در ترکیب اصلی و تاثیرگذاری برای رئال داشته باشد. 

این در حالی است که ژرژ مندس، مدیر برنامه این بازیکن، هم به او توصیه کرده که با توجه به شرایط پیشنهاد ارائه شده بهتر است که سانتیاگو برنابئو را ترک کند اما علاقه آسنسیو به رئال باعث شده که او همچنان در حال بررسی شرایط برای ادامه حضورش در این باشگاه باشد. 

دیدگاه‌ها