کد خبر : 1936606 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 17:46 | 3.5K بازدید | 4 دیدگاه

کیائر: بازی در نیمه‌نهایی CL رویای هر فوتبالیست است

سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان، در آستانه دیدار تیمش با اینتر در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ می‌گوید بازی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان از بزرگ‌ترین رویاها برای یک فوتبالیست است.

کیائر: بازی در نیمه‌نهایی CL رویای هر فوتبالیست است

به گزارش "ورزش سه"، میلان و اینتر، دو رقیب تاریخی شهر میلان، امشب در یک دربی اروپایی به مصاف هم می‌روند. دربی‌ای که در مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برگزار می‌شود. سن‌سیرو امشب شاهد برگزاری دور رفت نیمه‌نهایی بین روسونری و نراتزوری است.

سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان، در آستانه این دیدار بزرگ و حساس در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دانمارکی از علاقه‌اش به روسونری گفت و از تجربه بازی در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صحبت کرد. کیائر اعلام کرد دوست دارد فوتبالش را در سن‌سیرو به پایان برساند. او همچنین گفت که بازی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برای هر فوتبالیستی از بزرگ‌ترین رویاها است.

1873574

خبرنگاران دانمارکی از کیائر پرسیدند که آیا او در دربی اروپایی می‌تواند ثابت کند که بازیکنی آماده برای درخشش در بالاترین سطح فوتبال است؟ او در پاسخ گفت: "فوتبال شغل من است و باشگاه با توجه به عملکردم در بازی‌ها من را ارزیابی می‌کند. ولی بعید می‌دانم میلان به توان و انگیزه من شک داشته باشد. آنها می‌توانند ببینند که چقدر حرفه‌ای هستم و چقدر به این باشگاه اهمیت می‌دهم. همیشه سعی کرده‌ام این را نشان بدهم که آینده طولانی‌مدتم را در میلان می‌بینم."

قرارداد سیمون کیائر 34 ساله با میلان در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و برخی کارشناسان در ایتالیا معتقدند او در سازمان دفاعی استفانو پیولی نتوانسته کیفیت لازم را داشته باشد. ستاره دانمارکی با این ادعاها مخالفت کرد و گفت: "اینکه من مسن شده‌ام و به درد نمی‌خورم که افسانه است. چه کسی گفته 34 سالگی یعنی پیری؟ این فقط به ذهن شما بستگی دارد. بدن من به خوبی کار می‌کند و حس خوبی نسبت به خودم دارم. هنوز سال‌های زیادی از فوتبال من باقی مانده. من در بالاترین سطح فوتبال بازی می‌کنم و به این زودی‌ها بازنشسته نخواهم شد. من از اول رویای پیوستن به میلان را داشتم و می‌خواهم فوتبالم را اینجا تمام کنم."

کیائر درباره دو دیدار میلان با اینتر در نیمه‌نهایی چمپونزلیگ و بازی روسونری با اسپتزیا بین این دو مسابقه گفت: "من از نظر فوتبالی می‌دانم که برای بازی رفت در نیمه‌نهایی باید انتظار چه شرایطی را داشته باشم. بله، برایم مشخص است که بازی روز چهارشنبه چه شرایطی دارد و روز شنبه در لیگ باید چطور به میدان برویم و بازی کنیم. این یک روند است. ولی حضور در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برای هر فوتبالیستی یک رویا است."

1740040

دیدگاه‌ها