کد خبر : 1936650 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 22:03 | 6.3K بازدید | 19 دیدگاه

ترکیب اصلی میلان - اینتر: سن‌سیرو آماده دربی اروپایی

ترکیب رسمی دو تیم میلان و اینتر برای دربی اروپایی و جدال دو تیم در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

ترکیب اصلی میلان - اینتر: سن‌سیرو آماده دربی اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه سن‌سیرو برای برگزاری یک مسابقه کلاسیک آماده می‌شود. دربی همیشه حساس دو حریف سنتی شهر میلان که این بار در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد. جدالی واقعا بزرگ بین دو غول تاریخی فوتبال ایتالیا.

این دو تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی ناپولی و بنفیکا را حذف کردند تا به این مرحله برسند. اینتر در حال حاضر در رتبه چهارم سری آ ایستاده و 63 امتیاز دارد. میلان یک رتبه پایین‌تر در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و دو امتیاز کمتر از اینتر به دست آورده است.

میلان در حالی قدم به مسابقه امشب می‌گذارد که یکی از تیم‌های صدر جدول، لاتزیو، را 2-0 شکست داده است. البته شاگردان پیولی پیش از آن مقابل تیم قعر جدولی کرمونزه به تساوی 1-1 رسیدند. اینتر هم در بازی قبلی‌شان تیم دیگر شهر رم یعنی آاس رم را 2-0 شکست داده و پیش از آن هم مقابل هلاس ورونا 6-0 به پیروزی رسیده بود.

از مهم‌ترین نکات ترکیب دو تیم غیاب رافائل لیائو در ترکیب اصلی روسونری است. پیش از این هم اعلام شده بود که لیائو به دلیل مصدومیت احتمالا قادر به حضور در میدان نخواهد بود.

میلان: مانیان، کالابریا، کیائر، توموری، هرناندز، کرونیچ، تونالی، دیاز، بن‌ناصر، سله‌مکرز، ژیرو

1873670

اینتر: اونانا، دارمیان، آچربی، باستونی، دامفرایز، بارلا، چالهان‌اوغلو، میختاریان، دی‌مارکو، ژکو، لائوتارو

1873671

دیدگاه‌ها