کد خبر : 1936688 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 08:00 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد فردیناند از توموری: باید خودت را ثابت کنی!

ریو فردیناند از فیکای توموری به دلیل عملکردش در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میلان مقابل اینتر انتقاد کرد.

انتقاد فردیناند از توموری: باید خودت را ثابت کنی!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 میلان را شکست داد.

میلان در طول جریان بازی مورد انتقاد کارشناسان BT Sport قرار گرفت، علی‌رغم اینکه آن‌ها رافائل لیائو و سپس اسماعیل بن‌ناصر را به دلیل مصدومیت از دست دادند.

ریو فردیناند به ویژه در پاسخ به سوال استیون جرارد در مورد عملکرد فیکای توموری، توضیحات بیشتری را اضافه کرد. او گفت:"قبل از بازی گفتم که در بازی‌های اینچنینی اگر می‌خواهید به یک بازیکن برتر تبدیل شوید، باید خوب کار کنید و متأسفانه امروز یک روز ایده آل برای توموری نبود.

1873824

فکر می‌کنم چیزی که می‌توانم بگویم این است که او در دوئل‌های انفرادی به اندازه کافی پیروز نمی‌شود، فکر نمی‌کنم او واقعاً با هیچ تهاجمی یا چالشی روی مهاجمان نوک خط حمله حریف تأثیر بگذارد."

فردیناند افزود:"یک چیزی که آن‌ها(بازیکنان اینتر) داشتند این بود که توپ‌های بسیار خوبی روی دروازه میلان آوردند. اجازه داشتند بالاتر از مدافعان سر بزنند و اجازه داشتند آزادانه با توپ بدوند و مهاجمان را تغذیه کنند. توموری امشب کمی از چیزی که باید را انجام داد اما همچنین باید در این بازی‌ها خود را ثابت کنید. می‌دانی استیون(جرارد) که چگونه است، باید بازیکنی که می‌خواهی مهار کنی را از همان ابتدا مشخص کنی و او در هیچ زمانی طی این بازی واقعاً این کار را نکرده است."

دیدگاه‌ها