کد خبر : 1936744 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 14:18 | 32.7K بازدید | 105 دیدگاه

هشدار گریلیش به کهکشانی‌ها

اتحاد را برای رئال مادرید جهنم می‌کنیم!

جک گریلیش اطمینان دارد که منچسترسیتی در بازی برگشت برابر رئال توقف‌ناپذیر خواهد بود و بسیار بهتر از برنابئو کار خواهد کرد.

اتحاد را برای رئال مادرید جهنم می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب در برنابئو رئال مادرید و سیتی از نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند و در یک بازی جذاب و نفس‌گیر، به تساوی 1-1 رضایت دادند. رئال در نیمه اول با گل وینیسیوس پیش افتاد ولی کوین دی‌بروینه در نیمه دوم گل مساوی را زد. در جریان این بازی شاهد درگیری‌های مداوم جک گریلیش و دنی کارواخال در کنار زمین بودیم و حتی چیزی نمانده بود در یک صحنه ملی‌پوش انگلیسی اخراج شود.

1873935

گریلیش که حضور در این بازی برایش مثل یک رویا بود، در مصاحبه با میرر، با خوشبینی از بازی برگشت حرف زد: «ما می دانیم چه توانایی‌هایی داریم و چه کارهایی می توانیم انجام دهیم. سیتی ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است که همگی در بالاترین سطح قرار دارند. ما یک تیم فوق العاده هستیم و در بهترین فرم نیز قرار داریم. معتقدم ما از فصل گذشته درس‌های لازم را گرفته ایم و این بار در بازی برگشت به رئال فرصت خودنمایی نخواهیم داد. فراموش نکنید که ما شانس فتح سه‌گانه را هم داریم و برای قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی نیز می جنگیم.»

گریلیش ادامه داد: «به شما قول می‌دهم که سیتی در بازی برگشت توقف‌ناپذیر خواهد بود. ما اتحاد را برای رئال جهنم خواهیم کرد و این بزرگترین شب تاریخ سیتی در اتحاد خواهد بود. نگاه ما رو به جلو است و من به این تیم ایمان کامل دارم.»

دیدگاه‌ها