کد خبر : 1936764 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 15:45 | 21.1K بازدید | 33 دیدگاه

سانتیاگو کانیزارس:

ادرسون جای خود، شوت وینی را هیچ گلری نمی‌گرفت

دروازه‌بان سابق رئال و تیم ملی اسپانیا می‌گوید در بازی برابر سیتی، مهار شوت وینیسیوس کار ادرسون و هیچ گلری در دنیا نبود و در هر صورت تبدیل به گل می‌شد.

ادرسون جای خود، شوت وینی را هیچ گلری نمی‌گرفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در برنابئو و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی 1-1 متوقف شد. رئال توسط وینیسیوس با شوتی تماشایی به گل اول رسید ولی در نیمه دوم کوین دی‌بروینه کار را به تساوی کشاند.

1873503

سانتی کانیزارس در مورد این بازی به رادیو مارکا گفت: «بازی برابری بود و هر دو تیم با نهایت احترام به یکدیگر، نمایشی دیدنی ارائه دادند. سیتی و رئال هر دو در مقاطعی رنج کشیدند و راه مقابله با فشار حریف را بلد بودند. رئال خصوصیتی دارد که شاید در هیچ تیم دیگری نباشد. آنها تحت فشار و زمانی که به نظر می‌رسد کارشان تمام است، ورق را برمی‌گردانند و سناریوی بازی را عوض می‌کنند.»

1873535

کانیزارس ادامه داد: «از نظر من، تیم شایسته‌تر زمین رئال بود که به خوبی حملات و مالکیت عالی سیتی در 30 دقیقه اول را مدیریت کرد و به‌موقع توانست ضربه لازم را بزند. رئال به کامل‌ترین شکل ممکن سیتی را عقب راند و در طول بازی اثری از ارلینگ هالند ندیدیم. از این مساوی کسی تعجب نکرد و شانس صعود همچنان 50-50 است. مشکل رئال این است که بازی برگشت در اتحاد است و اگر در برنابئو بود، شانس رئال را بیشتر می‌دانستم.»

شوت عالی وینیسیوس: «مهار آن شوت دشوار و شاید غیرممکن بود. ادرسون در میان پنج گلر برتر دنیا نیست، ولی برای سیتی دروازه‌بان خوبی است. آن ضربه را هیچ گلری نمی‌توانست مهار کند.»

دیدگاه‌ها