کد خبر : 1936792 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 17:44 | 7.8K بازدید | 22 دیدگاه

از فولاد شناخت کافی داریم

عالمی: جمع‌کردن تیم بعد از بازی با استقلال آسان نبود

مربی هوادار می‌گوید بعد از برگرداندن تیم از شکست سنگین مقابل استقلال کار سختی داشتند.

عالمی: جمع‌کردن تیم بعد از بازی با استقلال آسان نبود

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای جالب توجه هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر، هوادار در خانه میزبان فولاد خوزستان خواهد بود. ایمان عالمی، مربی این تیم، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با فولاد گفت: می‌دانیم که تیم فولاد جزء تیم‌هایی است که پنج ستاره است. شناخت خوبی داریم. بازیکنان باکیفیتی دارند ارتباط خوبی با کادرفنی حریف داریم. امیدوارم یک کار تاکتیکی و خوب انجام بدهیم. یک نمایش بسیار زیبا مقابل نساجی و هوادارانش برگزار کردیم که امیدوارم این هفته هم تکرار کنیم.

وی در خصوص مصدومان و محرومان این هفته ادامه داد: متاسفانه نیما انتظاری محروم است، ولی مصدوم نداریم.

مربی هوادار در خصوص عوض شدن تاکتیک فولاد گفت: ما شناخت خوبی از فولاد داریم. بازی خودمان را می‌کنیم و برنامه‌های خودمان را داریم.

ویدئو: 300335

عالمی در خصوص مباحث مالی عنوان کرد: من جا دارد یک تشکر ویژه از مالک باشگاه هوادار آقای ایمان میری و قنبرنیا و مدیرعامل محترم باشگاه آقای رحیمی داشته باشم که شرایطی را فراهم کردند باعث شد رفاهی به وجود بیاید و ما در کنار هم یک خانواده باشیم. حمایت‌های بسیاری کردند و این در لیگ برتر مثال زدنی است و‌ الگوی خوبی خواهد بود و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص روند این فصل هوادار توضیح داد: در فوتبال فراز و نشیب زیاد است. متاسفانه در بازی با استقلال در نیمه دوم اتفاقی افتاد که شیرازه تیم از هم پاشید و برگرداندن تیم کار سختی است که کادر فنی انجام داد. بازی‌های بعد از استقلال روند رو به رشد خود را نشان دادیم و همین روند را ادامه می‌دهیم و در شرایط ایده‌آلی هستیم.

عالمی در خصوص تخصص ساکت الهامی در جام حذفی عنوان کرد: لیگ شرایط خاص خودش را دارد، ولی جام حذفی برنامه‌ریزی برای هر بازی انجام می‌شود می‌تواند موفقیت حاصل شود. توسط آقای الهامی هم این شرایط در سه سال اخیر اتفاق افتاده و‌ انشاالله ادامه دارد. تیم‌های بسیاری در لیگ هستند که در گذشته آمار و ارقامی در حذفی داشتند ولی الان هوادار جزء چهار تیم است و‌ این نشانگر این است آقای الهامی و کادر به خوبی کارشان را انجام دادند.  

وی در خصوص برنامه این تیم برای فصل بعد گفت: در آخر فصل در این مورد صحبت می‌شود.

عالمی در مورد افزایش اعتراضات به داوری در پایان گفت: داوران خوبی را در اختیار داریم و کارشان را هم خوب انجام می‌دهند. حتی با وجود VAR شاید اشتباهاتی باشد. فکر می‌کنم داوران خوبی داریم و انشاالله قضاوت‌های خوبی ببینیم.

دیدگاه‌ها