کد خبر : 1936813 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 20:01 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

شكست دور از انتظار گرگانى‌ها در خانه؛

الرياضى در تهران به قهرمانى نزديك شد

شهردارى گرگان بازى اول فينال سوپرليگ بسكتبال غرب آسيا را به الرياضى لبنان واگذار كرد.

الرياضى در تهران به قهرمانى نزديك شد

به گزارش ورزش سه، دو تيم شهردارى گرگان و الرياضى لبنان كه در دور گروهى سوپرليگ غرب آسيا هم دو بار با يكديگر روبه‌رو شدند، با صعود به فينال اين رقابت‌ها عصر امروز در سالن بسكتبال آزادى رودرروى هم قرار گرفتند.

اين بازى كه در حضور تماشاگران گرگانى برگزار مى‌شد، اولين سكانس از سرى فينال بسكتبال غرب آسيا بود.

گرگانى‌ها كه يك بار الرياضى را در تهران شكست داده بودند، با استفاده از نفراتى همچون محمد جمشيدى، بهنام يخچالى و پرى پتى به دنبال نزديك شدن خود به قهرمانى با برترى در اولين بازى فينال بودند.

1874105

كوارتر اول براى شاگردان حاتمى خوب آغاز نشد و گرگان با شكست ٢٨ بر ٢٠ زمين را ترك كرد. با اينكه در كوارتر دوم شرايط بهترى براى نماينده بسكتبال ايران رقم خورد، تساوى در اين كوارتر در امتياز ٢٠ باعث شد تا الرياضى ٤٨ بر ٤٠ در پايان نيمه اول به برترى دست يابد. 
در آغاز كوارتر سوم مشخص بود كه گرگان براى جبران به زمين آمد و تغيير تاكتيك مهران حاتمى در نهايت برترى ٢١ بر ١٨ اين تيم را در اين كوارتر در پى داشت. 
دو تيم در شرايطى به استقبال كوارتر پايانى رفتند كه گرگانى‌ها ٥ امتياز از حريف عقب بودند، اما در همان دقايق اول اين كوارتر ٧ امتياز متوالى گرفتند و حتى از حريف پيش افتادند تا هواداران به استقبال يك برد شيرين بروند. 
با اين حال پايان محدوديت خطاى تيمى و البته بيرون رفتن بازيكن خارجى گرگان و بى‌دقتى در پرتاب‌ها اين فرصت را به الرياضى داد تا بار ديگر پيش بيفتد و با برترى در كوارتر آخر در نهايت ٨٧ بر ٧٩ برنده از زمين خارج شود. 
حالا الرياضى كه در بازى دوم هم ميزبان شهردارى گرگان است، تنها يك برد براى قهرمانى نياز دارد.

دیدگاه‌ها