کد خبر : 1936829 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 21:08 | 11.4K بازدید | 10 دیدگاه

آلاردایس: کلوپ و تن‌هاخ هم وقت تلف می‌کنند

سم آلاردایس، سرمربی لیدز، بار دیگر با اشاره به نام چند مربی مشهور لیگ برتر خبرساز شد.

آلاردایس: کلوپ و تن‌هاخ هم وقت تلف می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، سم آلاردایس، سرمربی جدید لیدز، از زمان بازگشت به مربی‌گری با به دست گرفتن سکان هدایت این تیم به دلیل جمله‌ای که در اولین نشست خبری خود به زبان آورد مورد توجه قرار گرفته است. آلاردایس در این نشست گفت از مربیان مشهوری مثل یورگن کلوپ، پپ گواردیولا و میکل آرتتا چیزی کم ندارد و خودش را هم‌سطح آنها می‌داند.

آلاردایس حالا بار دیگر به چند مربی صاحب‌نام تیم‌های لیگ برتری اشاره کرده تا بار دیگر موجی خبری به راه بیندازد.

1871970

سرمربی 68ساله لیدز که تیمش روز شنبه در لیگ برتر به مصاف نیوکسل می‌رفت با سوال‌های خبرنگاران مواجه شد که از او نظرش را درباره تاکتیک اتلاف وقت نیوکسل می‌پرسیدند و مدعی بودند نیوکسل هر وقت از حریف پیش می‌افتد به تلف کردن زمان مسابقه رو می‌آورد.

آلاردایس از نیوکسل دفاع کرد و همزمان با اشاره به اسم یورگن کلوپ و اریک تن‌هاخ گفت: "چه کسی این را گفته که نیوکسل وقت تلف می‌کند؟ کلوپ؟ تیم خودش هم وقت تلف می‌کند. تن‌هاخ؟ تیم او هم وقت تلف می‌کند. هر مربی‌ای که تیمش 5 دقیقه مانده به پایان وقت 2-1 جلو باشد وقت تلف می‌کند. احمق نباشید. این بهانه‌ها چرند است."

لیدز در حال حاضر تنها با 30 امتیاز در رتبه نوزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و برای فرار از سقوط کاری بسیار دشوار و نزدیک به غیرممکن در پیش دارد. 

دیدگاه‌ها