کد خبر : 1936834 | 21 اردیبهشت 1402 ساعت 21:36 | 54.3K بازدید | 50 دیدگاه

من هم مثل شما اخبار را می‌شنوم؛

واکنش سرمربی الهلال به جذب لیونل مسی

رامون دیاز، سرمربی الهلال، به شایعاتی که پیرامون حضور لیونل مسی در این تیم وجود دارد، واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی الهلال به جذب لیونل مسی

به گزارش ورزش سه، الهلال فردا در فینال جام پادشاهی عربستان برابر الوحده قرار می‌گیرد. رامون دیاز در نشست خبری پیش از این بازی گفت: ارزش این مسابقات را به خوبی می‌دانیم و برای رسیدن به اینجا تلاش زیادی کرده‌ایم و حالا هم برای کسب عنوان قهرمانی جام پادشاهی خواهیم جنگید.

وی در خصوص اخباری که درباره جذب لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، منتشر می‌شود، گفت: من هم مثل شما می‌شنوم و می‌بینم. در حال حاضر بازی مهمی در پیش داریم.

1873167

سرمربی الهلال افزود: معتقدم که مدیریت باشگاه از هیچ تلاشی برای حمایت از تیم و موفقیت آن دریغ نخواهد کرد و هر آنچه را که صلاح بداند به نفع الهلال انجام خواهد داد.

دیاز سپس عنوان کرد: خوشحالم که در راس کادر فنی این تیم هستم. فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و رسیدن به بیش از یک فینال، کار آسانی نیست.

او تاکید کرد: همه تیم‌هایی که با آنها روبه‌رو شدیم به جز رئال مادرید دفاعی بازی می‌کنند و ما مدام در تلاش هستیم تا برای پیروزی در هر مسابقه راه حلی پیدا کنیم.

سرمربی الهلال در خصوص تاثیر غیبت سالم الدوساری و سلمان الفرج در بازی فردا گفت: تعدادی بازیکن باکیفیت داریم که می‌توانند غیبت این دو بازیکن را جبران کنند؛ مانند کاریلو، عطیف و کنو.

او در پایان گفت: از حضور در فینال و همچنین بازگشت بازیکنان خارجی خوشحالیم. می‌خواهیم همراه با گروهی از بازیکنان خارجی باکیفیت، شادی و خوشحالی را به دل هواداران خود بیاوریم.

دیدگاه‌ها