کد خبر : 1936981 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 16:58 | 18.7K بازدید | 7 دیدگاه

چمنی که کُفر پاکو خمس را درمی‌آورد (عکس)

چمن ورزشگاه یادگار امام با یکی از نازل‌ترین کیفیت‌های ممکن میزبان آخرین دیدار خانگی سرخپوشان تبریزی خواهد بود.

چمنی که کُفر پاکو خمس را درمی‌آورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران تراکتور در حال ورود به ورزشگاه یادگار امام هستند و همه چیز آماده آخرین بازی خانگی تراکتور در استادیوم بزرگ شهر تبریز می‌شود که حالا باتوجه به بازسازی استادیوم آزادی، تبدیل به دومین ورزشگاه بزرگ ایران بعد از نقش جهان شده است.

با این حال این استادیوم که یک بار در لیگ شانزدهم مورد بازسازی از جهت کاشت چمن قرار گرفت، اما حالا کیفیت آن به حدی کاهش یافته که چندی پیش پاکو خمس درخواست برگزاری بازی‌های خانگی تراکتور در استادیوم بنیان دیزل را داده بود.

او البته در نشست خبری قبلی خود اعلام کرد که به مسئولان تراکتور اعلام کرده که باید چمن ورزشگاه مورد کاشت دوباره قرار بگیرد که البته مسئولیت این موضوع برعهده اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خواهد بود اما مسئولان این نهاد هنوز با درخواست سرمربی اسپانیایی موافقت نکرده‌اند.

باتوجه به تمایل خمس به بازی روی زمین و تاکید او به این سبک، یکی از ملزومات موفقیت تراکتور در فصل آینده تغییر کیفیت چمن ورزشگاه خواهد بود که حتی در تصاویر هم شرایط نامطلوبش کاملا مشخص است.

حالا باید دید مسئولان تراکتور در همکاری با اداره ورزش و جوانان چه خواهند کرد و آیا چمن ورزشگاه یک بار برای همیشه مورد توجه قرار خواهد گرفت یا اینکه فصل آینده نیز تراکتور با همین وضعیت به کار خود ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها