کد خبر : 1937003 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 17:42 | 11K بازدید | 25 دیدگاه

ما تمام اسناد و مدارک را آپلود کردیم

درویش: برای حذف پرسپولیس توطئه می‌کنند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعه حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

درویش: برای حذف پرسپولیس توطئه می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش برای تماشای دیدار پرسپولیس و گل‌گهر در استادیوم آزادی حاضر شده است، پیش از این مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: آخرین بازی خانگی ماست و امیدواریم که با یک پیروزی دلچسب و شیرین این بازی را به پایان برسانیم. از هواداران تشکر می‌کنم که به استادیوم آمده‌اند و عذرخواهی می‌کنم که فضا برای حضور همه هواداران مهیا نیست، اما امیدوارم با انرژی مثبتی که می‌فرستند، تیم با نتیجه بسیار خوبی از زمین خارج شود و برای روز آخر و قهرمانی آماده شود.

ویدئو: 300433

درویش در خصوص شایعاتی که پیرامون حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا مطرح می‌شود، توضیح داد: ما بر اساس اسناد و مدارک، هیچ مشکلی نداریم. اما اگر عده‌ای در پی این هستند که ما را حذف کنند، باید از کسانی که این توطئه‌ها را می‌کنند، سوال کنید. ما تمام استاد و مدارکی را که باید برای اخذ مجوز حرفه‌ای لازم بود، مهیا و بارگذاری کردیم.

او در پاسخ به اینکه آیا مشکل مالیاتی برانکو ایوانکوویچ حل شده است، گفت: بله، به این مسائل ربطی ندارد.

درویش توضیح داد: باید از کسانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند سوال کنید که اساس این حرف‌ها چیست. متاسفانه برخی برنمی‌تابند که مجوز حرفه‌ای بگیریم. از روز اول و حتی پیش از اینکه زمان سر برسد، برخی دنبال این بودند که چطور می‌شود مجوز را باطل کرد و برای آن مشکل درست کرد. ما به هواداران می‌گوییم ما تمام کارهایی را که باید انجام می‌دادیم و از ما برمی‌آمد، انجام دادیم و در‌ مورد مابقی آن باید مجراهای حقوقی پاسخ بدهند که تا امروز هم کم و کاستی را اعلام نکرده‌اند.

1738168

وی در واکنش به توییت حسین قربان‌زاده در خصوص مالکیت مشترک سرخابی‌ها عنوان کرد: این موضوع را با نامه‌ای که گرفته بودیم، حل کردیم. خیلی بد است که این موارد دهان به دهان می‌گردد و عوامل AFC هم می‌گوید چه خبر است که خودشان دوست ندارند تیم کشورشان بالا برود و این چه برخوردی است که با تیم کشورشان دارند و به دنبال ایجاد مانع هستند؟ در صورتی که این یک کار ملی است و برای درویش و پرسپولیس نیست و بحث یک ایران مطرح است. حداقل برای ایران کاری کنیم تا از این موهبت بی‌بهره نباشد.

مدیرعامل پرسپوليس در پاسخ به اینکه آیا این تیم قهرمان لیگ و جام حذفی خواهد شد، گفت: انشاالله. خدا کمک کند حتما می‌شود.

دیدگاه‌ها