کد خبر : 1937059 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 21:12 | 21.4K بازدید | 35 دیدگاه

در مصاحبه اختصاصی با فرانس‌ فوتبال اعلام شد

نامزدهای توپ طلا از دید برناردو: مسی، هالند، وینیسیوس

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، در مصاحبه‌ای با فرانس فوتبال می‌گوید لیونل مسی، ارلینگ هالند و وینیسیوس جونیور نامزدهای اصلی توپ طلای 2023 هستند.

نامزدهای توپ طلا از دید برناردو: مسی، هالند، وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، در مصاحبه‌ای اختصاصی با نشریه فرانس فوتبال درباره توپ طلای 2023 صحبت کرد و برندگان احتمالی این جایزه را از نظر خود معرفی کرد. او معتقد است مسی، هالند، وینیسیوس نامزدهای امسال توپ طلا هستند.

در حالی که موعد برگزاری مراسم اهدای جایزه توپ طلای امسال نزدیک می‌شود بازار گمانه‌زنی درباره برنده احتمالی این جایزه داغ شده است. اما شنیدن نظر ستاره‌هایی که خود در بالاترین سطح فوتبال دنیا حضور دارند و شانه به شانه بهترین فوتبالیست‌ها حرکت می‌کنند دیدی بهتر از بخت‌های احتمالی به دست آوردن توپ طلا می‌دهد.

1789778

به همین منظور خبرنگاران نشریه فرانسوی فرانس فوتبال به شهر منچستر رفتند تا در خانه برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، در این باره با او صحبت کنند.

برناردو در این مصاحبه گفت: "در حال حاضر می‌توانیم بگوییم مسی توپ طلا را خواهد برد چرا که او قهرمان جام جهانی است."

اما هافبک پرتغالی در ادامه اشاره می‌‌کند که هفته‌های پایانی فصل جاری می‌تواند همه چیز را دگرگون کند. برناردو در این باره گفت: "اما اگر منچسترسیتی قهرمان چمپیونزلیگ شود می‌شود گفت که ارلینگ هالند هم شانسی مساوی با مسی خواهد داشت. و اگر رئال مادرید قهرمان شود وینیسیوس همینطور. پس باید تا آخر فصل منتظر بمانیم و ببینیم چه تیمی قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود و چه تیم‌هایی در لیگ‌هایشان قهرمان می‌شوند. مثلا اگر هالند هم چمپیونزلیگ را ببرد و هم لیگ برتر را ببرد شانسش خیلی بیشتر خواهد بود."

1874382
1872894

برناردو سیلوا در ادامه نام کیلیان امباپه را از نامزدهای اصلی ندانست و گفت: "سه یا چهار نامزد داریم که واقعا معلوم نیست توپ طلا به کدام می‌رسد. کیلیان هم در فینال جام جهانی بوده ولی به نظرم حتی اگر قهرمان لیگ شود شانس توپ طلا ندارد چرا که مسی قهرمان جام جهانی شده. از طرف دیگر امباپه با تیمش از چمپیونزلیگ حذف شده است."

1874147

دیدگاه‌ها