کد خبر : 1937061 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 21:20 | 179.5K بازدید | 114 دیدگاه

بازی ما و مس را به نقش جهان بیاورند

مورایس علیه پرسپولیس، درویش و حسینی!

سرمربی سپاهان از صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس علیه خودش ناراحت شد و با احترام به او گفت که حرف‌هایش را به صورت رو در رو بزند تا پاسخ مناسب را دریافت کند.

مورایس علیه پرسپولیس، درویش و حسینی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر، بهترین پیروزی فصل را در آخرین بازی خانگی تجربه کرد تا ژوزه مورایس، سرمربی این تیم با روحیه‌ای بالا در نشست خبری حاضر شود اما اطلاع او از صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس و همچنین حرف‌های مربی پیکان باعث شد تا ناراحتی به چهره او راه پیدا کند و بقیه سوالات را نسبتا کوتاه جواب دهد تا اینکه دوباره کنایه‌ای را متوجه باشگاه پرسپولیس کند.

سرمربی سپاهان در ابتدای صحبت‌هایش درخصوص بازی گفت: "به نوبه خودم از همه تشکر می‌کنم بابت حمایتی که از فوتبال، نه از من، بلکه از فوتبال انجام دادید. در مورد بازی تبریک می‌گویم به بازیکنانم. بازی ساده‌ای نبود. معمولا بازی آخر فصل برای هیچ تیمی ساده نیست. پنج گل زدیم. بازی را بردیم و باید برویم سراغ بازی آخر که همه چیز به آن بستگی دارد."
1874564
مورایس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در مورد او صحبت کرده و مدعی شده از اتفاقات داخل لیگ اطلاعات ندارد، گفت: "شاید مدرکی دارند برای اثبات آن. من هیچ نظری ندارم. درک می‌کنم که این طور صحبت کند. به خاطر اینکه خودم با گوش‌های خودم نشنیدم. اگر روزی همچین چیزی را رخ در رخ به من بگویند، شاید بتوانم جوابش را بدهم. من آدمی نیستم نظری بدهم در مورد اینکه کسی چیزی بگوید. احترام هم می‌گذارم به ایشان."

یکی از خبرنگاران از مورایس پرسید که چطور تیمتان در این بازی پنج گل زد، ولی در برابر ملوان به برتری نرسید. مورایس در پاسخ به این سوال گفت: "بازی را دیدید؟ به خودتان بستگی دارد چه نظری بدهید. آن بازی تمام شده. من اینجا نبودم ولی هوگو در اینجا حضور داشت. وقتی هم من در کنفرانس شرکت نمی‌کنم، مطمئن باشید که دلیل مهمی داشته است. ببخشید که نتوانستید سوالات خود را مستقیم از خود من بپرسید ولی دلیل واجبی داشت. بعضی وقت‌ها گل می‌زنیم، بعضی وقت‌ها نمی‌زنیم، بعضی وقت‌ها موقعیت می‌سازیم، بعضی وقت‌ها موقعیت نمی‌سازیم، بعضی وقت‎‌ها موقعیت می‌سازیم ولی استفاده نمی‌کنیم. به خاطر همین است که فوتبال ورزش جذابی است."
1874565
مورایس همچنین در مورد اینکه در فصل بعد در اصفهان خواهد بود یا نه، گفت: "این سوال در مورد بازی نیست و نمی‌خواهم پاسخ دهم. ولی من سه سال قرارداد دارم."

سرمربی سپاهان همچنین در مورد صحبت‌های حسینی گفت: "من واقعا متاسفم."

مورایس درباره اینکه از ده بازی برابر شش تیم بالای جدول، 21 امتیاز گرفته و این در حالی است که از تیم‌های پایین‌تر جدول، امتیازات کمتری گرفته، گفت: "فکر نمی‌کنم دلیل قهرمان نشدن این باشد. شاید آنها خیلی خوب بودند. ما جلوی تیمی مثل نساجی که تکلیفش مشخص شده بازی نداریم. جلوی مس بازی داریم که معلوم نیست در لیگ می‌ماند یا نه. فکر نکنم به خاطر دلایل امنیتی هم بازی را به اینجا بیاورند. مطمئن نیستم البته چون بازی حساس است و شاید استادیوم آنجا خطرناک باشد و بازی را به اصفهان بیاورند!"

دیدگاه‌ها