کد خبر : 1937063 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 21:25 | 48.5K بازدید | 9 دیدگاه

شما بگویید چرا او فصل بعد اینجا نیست؟

حرف‌های اعتراضی رحمتی در مورد جدایی پورحمیدی

سرمربی تیم آلومینیوم پس از تساوی برابر نفت مسجدسلیمان از عدم تمدید قرارداد بازیکنان مدنظرش انتقاد کرد.

حرف‌های اعتراضی رحمتی در مورد جدایی پورحمیدی

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم، پس از تساوی برابر نفت مسجدسلیمان در آخرین بازی خانگی این تیم در لیگ بیست و دوم در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت‌های خود گفت: آخرین بازی خانگی‌مان بود. از همه شما تشکر می‌کنم که با تمام قلب‌تان، خالصانه و مخلصانه چه در برد و باخت و گرما و سرما در کنار ما بودید و همیشه از تیم‌تان حمایت کردید. به شما خسته نباشید می‌گویم و تشکر می‌کنم.

او سپس در خصوص دیدار امروز اظهار داشت: ما می‌دانستیم تیم نفت مسجدسلیمان ساختار دفاعی خوبی دارد. خوب بازی می‌کردیم اما متاسفانه یکی از بازیکنان آنها اخراج شد؛ همان اتفاقی که در بازی با پرسپولیس رخ داد و مسما تیمی که یک یار کمتر دارد، شرایط دفاعی بهتری پیدا می‌کند و سخت می‌تواند به آن گل زد. این اتفاق را می‌توانید در سایر بازی‌ها و حتی تیم‌های بالای جدول هم رصد کنید، ولی ما توانستم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم. ۸-۹ موقعیت داشتیم و به گل رسیدیم اما فکر می‌کنم کمک داور عزیز کمی عجله کرد. البته نمی‌توانیم بحث داوری را زیر سوال ببریم، چون یک روز خیلی خوب داشتند و عالی قضاوت کردند، اما شاید اگر بوی آن صحنه کمی تامل می‌کردند، ما بازی را برده بودیم و الان سه امتیاز را گرفته بودیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

سرمربی آلومینیوم در خصوص اینکه این تیم در حال حاضر بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد، توضیح داد: ما امسال اتفاقات مهمی را رقم زدیم. در حال حاضر فکر می‌کنم بهترین جایگاه تیم آلومینیوم در لیگ برتر از آن ما است و تیم هفتم جدول هستیم؛ این بهترین رتبه در تاریخ باشگاه آلومینیوم است. رکورد امتیاز آلومینیوم که سال قبل را بین کادرفنی قبلی و ما مشترک بود، خودمان شکستیم و دو سه امتیاز بیشتر گرفتیم. در بحث خط دفاعی توانستیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم و این به خاطر دفاعی تیمی ما است. تیم آلومینیوم یک تیم قابل احترام برای تمام تیم‌های لیگ است و ما بهترین نتیجه را با توجه به بودجه و شرایط رقم زدیم. هنوز یک بازی دیگر باقی مانده و سعی می‌کنیم جایگاه هفتمی را صد درصد برای خودمان بکنیم.
1874570
وی افزود: بازیکنان ما امسال خیلی زحمت کشیدند و تلاش کردند. بچه‌های خط دفاعی، حسین پورحمیدی عزیز، خط هافبک و بچه‌های خط حمله، همه در بحث دفاعی تلاش کردند. این یک کار تیمی بود و همه می‌‌خواستیم این اتفاق رخ بدهد. دوست نداشتیم تیمی باشیم که هر تیمی بخواهد ما را ببرد و گل بخوریم؛ این اصلی‌ترین دلیل بود و از طرفی فکر می‌کنم همدلی بازیکنان باعث شد این نتیجه را رقم بزنیم.

رحمتی در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که معتقد بود پورحمیدی در صورت حضور در یکی از تیم‌های پایتخت به گلر اول یا دوم تیم ملی تبدیل می‌شد، گفت: در ابتدا من یک سوال از شما بپرسم. آقای پورحمیدی اولین بازی لیگ برتر خود را کجا انجام داده است؟ چرا الان بازیکن یک باشگاه دیگر است؟ اول شما درباره این مسئله صحبت کنید و بگویید چه کسانی این شرایط را رقم زده‌اند که حسین پورحمیدی سه سال در تیم آلومینیوم اراک بازی کرده و الان تحت قرارداد یک باشگاه دیگر است؟ اگر توانستید جواب این سوال را بدهد و این مسئله را برای هواداران واقعی آلومینیوم موشکافی کند، می‌توانید درباره سایر مسائل هم صحبت کنید.

او در ادامه بیان کرد: الان من یک سوال دارم. می‌توانید بگویید امیر هوشمند، وحید محمدزاده، مهران موسوی، میلاد فخرالدینی، احسان حسینی، محمود قائدرحمتی، محمدرضا آزادی، هانسل زاپاتا، محمدرضا فلاحیان و محمد مسلمی‌پور سال بعد کجا بازی می‌کنند؟ شما همین تعداد بازیکن را از یک تیم کم کنید و سپس کمی درباره نتایج سال بعد آلومینیوم اراک تامل کنید.

ویدئو: 300557

سرمربی آلومینیوم در خصوص لیست بازیکنان مدنظر خود برای تمدید توضیح داد: فکر می‌کنم من نزدیک به سه ماه است که لیست تمدید را داده‌ام و منتظر هستیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد. همان‌طور که شما به حسین پورحمیدی و اینکه ما به بهترین خط دفاعی تبدیل شده‌ایم اشاره کردید، قرارداد چهار مدافع وسط ما رو به پایان است. شما می‌توانید آنها را حفظ کنید؟ این بازیکنان واقعا برای مردم این شهر، برای این تیم و برای من ارزش قائل بودند که تا همین امروز با همه توان بازی کردند. خودتان مبالغ قرارداد بازیکنان را می‌بینید.

او در پایان گفت: نزدیک به ۱۰-۱۱ بازیکن ما قراردادشان به پایان می‌رسد و بازیکن آزاد هستند و همه به فکر آینده‌ و سلامت‌شان هستند. این بچه‌ها با جان و دل از سلامتی خودشان گذشتند و برای این باشگاه و این شهر زحمت کشیدند. ذهن آنها درگیر است. ما اگر شرایط مشخصی داشتیم و در نیم فصل قرارداد این بازیکنان را تمدید می‌کردیم و تمام اینها سال بعد تحت قرارداد ما بودند، مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط بهتری را از تیم ما می‌دیدید. هر چند در حال حاضر هم رکورد زده‌ایم اما می‌توانستیم جایگاه خیلی بهتری داشته باشیم. خواهش می‌کنم به این صحبت‌ها فکر کنید.

دیدگاه‌ها