کد خبر : 1937195 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 13:35 | 22K بازدید | 14 دیدگاه

اشتباهات علیه آنها باشد، فوتبال را به هم می‌ریزند؛

کنایه مدافع مس رفسنجان به مدعیان لیگ برتر

حسن جعفری می‌گوید مس رفسنجان در هفته پایانی تنها به دنبال پیروزی برابر پیکان و حفظ رتبه پنجم جدول خواهد بود.

کنایه مدافع مس رفسنجان به مدعیان لیگ برتر

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر میزبان استقلال بود و در دقیقه ۷۴ موفق شد گل اول را وارد دروازه این تیم کند اما خیلی زود و در فاصله ۷ دقیقه دو گل دریافت کرد تا با نتیجه ۲-۱ شکست بخورد و شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

حسن جعفری در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خوب و جذابی بود و قطعا هر کسی که بازی را تماشا کرده باشد، لذت برده است. ما گل زدیم اما متاسفانه روی دو اتفاق، دو گل بخوردیم؛ این موضوع از تیم ما بعید بود اما فوتبالی است. ما همه تلاش‌مان را کردیم و از ابتدا هم برای پیروزی وارد زمین شده بودیم اما قسمت‌مان نبود.

او با اشاره عملکرد خوب خط دفاعی مس تا پیش از مسابقه بیان کرد: شاید دلیل دریافت دو گل در این بازی، خستگی باشد. زمانی که بدن بازیکن خسته باشد، تمرکز او هم از بین می‌رود. ما در این فصل روی ضربه ایستگاهی گل نخورده بودیم و تیم‌مان واقعا در این مورد خوب عمل کرده بود. اتفاق عجیبی بود و ما اگر آن گل را نمی‌خوردیم، می‌توانستیم بازی را ببریم. متاسفانه عدم تمرکز باعث این اتفاق شد و اما حالا بازی تمام شده و انشاالله در بازی آخر امتیاز بگیریم و رتبه پنجم را حفظ کنیم.

بازیکن مس درباره از دست دادن شانس کسب سهمیه بیان کرد: تیم‌ ما واقعا لیاقت این را داشت که جزو ۳-۴ تیم بالای جدول باشیم و هدف‌مان هم همین بود اما در مسیر اتفاقاتی رخ داد که نشد. تیم ما شایستگی کسب سهمیه را داشت و ما می‌خواستیم با پیروزی برابر استقلال تا هفته آخر امیدوار باشیم اما نشد.

1874820

جعفری با اشاره به اشتباهات داوری علیه مس در طول فصل گفت: ما نباید هر بار درباره داوری صحبت کنیم اما آنالیزهای داوری هم نشان می‌دهد تیم ما واقعا از این موضوع ضربه خورده است. اشتباهاتی علیه تیم ما رخ داد که اگر علیه برخی از تیم‌ها بود، فوتبال را به هم می‌ریختند اما تیم ما مظلوم است و هر هفته سرش را می‌بُریدند و سپس داور سه هفته محروم می‌شد و برمی‌گشت. ما واقعا ضرر کردیم و خودمان هم از صحبت درباره این موضوع خسته شده‌ایم اما تا زمانی ‌که VAR نیاید، همین آش است و همین کاسه؛ حق تیم‌های مظلومی مثل تیم ما خورده می‌شود و برخی از تیم‌ها هم قدرت و نفوذ دارند و داورها جرات ندارند علیه آن‌ها سوت بزنند؛ همیشه اشتباهاتی بر علیه برخی تیم‌ها رخ می‌دهد که اگر برعکس باشد، عمرا داورها سوت بزنند. این مسائل لیگ را اذیت می‌کند و در حق برخی تیم‌ها اجحاف می‌شود. امسال هم گذشت اما امیدواریم برای فصل بعد فکری کنند تا تیمی که شایسته است، به حق خودش برسد، نه اینکه تیمی که می‌توانست برای قهرمانی بجنگد، الان به مقام پنجم هم قانع شود.

او درباره قضاوت سید مهدی سیدعلی در بازی روز گذشته گفت: آقای سیدعلی یکی از داوران باتجربه و خوب لیگ است و در مجموع قضاوت خوبی داشت اما فکر می‌کنم در صحنه‌ای که ما روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم، خطایی رخ نداده بود.

بازیکن مس درباره دیدار هفته آینده برابر پیکان و شکست سنگین این تیم در هفته بیست و نهم بیان کرد: پیکان تیم جوان و خوبی است و آقای مجتبی حسینی هم یکی از مربیان خوب ایران هستند و بالاخره بازی دادن به جوان‌ها هم تاوان دارد اما ما بازی سختی داریم و باید به هر قیمتی این سه امتیاز را بگیریم که در‌ پایان فصل عذاب وجدان نداشته باشیم و نسبت به فصل قبل یک رتبه صعود کنیم، هر چند که حق‌مان بیشتر از این بود.

جعفری درباره عملکردی که در لیگ بیست و دوم ارائه داد، گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داشتم و تا جایی که از دستم برمی‌آمد، تلاش کردم و تا حدودی چیزی را که کادرفنی خواسته بود، انجام دادم. می‌توانستم شرایط بهتری هم داشته باشم و در‌ پاس گل و گلزنی بهتر عمل کنم اما در مجموع راضی هستم و امیدوارم کادرفنی و مردم خوب رفسنجان کم و کاستی‌ها را ببخشند.

او در پایان در خصوص احتمال جدایی محمد ربیعی در پایان فصل گفت: ما در کنار آقای ربیعی تیم قابل احترامی را تشکیل دادیم و من به شخصه در این دو سه سال چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم. ما هم اخبار جدایی آقای ربیعی را در رسانه‌ها می‌بینیم و نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی رخ بدهد اما امیدوارم هر تصمیمی گرفته شد، به خیر و صلاح هر دو طرف باشد.

دیدگاه‌ها