کد خبر : 1937206 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 14:20 | 22.5K بازدید | 25 دیدگاه

حتی گواردیولا هم به مساوی در برنابئو راضی بود

مربی ختافه می گوید وقتی پپ گواردیولا به تساوی در برنابئو راضی بود، آنها نیز نمی‌توانند امشب در صورت کسب یک امتیاز برابر رئال ناراضی باشند.

حتی گواردیولا هم به مساوی در برنابئو راضی بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در برنابئو میزبان ختافه است و بازی هر اندازه برای رئالی‌ها تشریفاتی است، برای ختافه که در رده هفدهم قرار دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است. ختافه برای سقوط نکردن می‌جنگد و امشب برابر رئالی قرار خواهد گرفت که احتمالا با ترکیبی از بازیکنان ذخیره خود به میدان می‌آید. کارلو آنچلوتی دیروز در نشست خبری خود گفت که برایش مهم نیست رقبای ختافه در قعر جدول از ترکیب رئال عصبانی شوند.

1874833

خوزه بوردالاس، مربی ختافه، در پاسخ به این سوال که از تساوی برابر رئال راضی خواهد شد یا خیر، گفت: «گرفتن یک امتیاز از در برنابئو همیشه و تحت هر شرایطی خوب است. بزرگترین تیم‌ها و مربیان نیز از گرفتن یک امتیاز در خانه رئال خوشحال می‌شوند و حتی چند روز پیش پپ گواردیولا نیز از تساوی برابر رئال راضی به نظر می‌رسید.»

بوردالاس ادامه داد: «ما نمی‌خواهم سقوط کنیم و برای برد به مصاف رئال خواهیم رفت ولی می‌دانیم که کار دشواری است. یک امتیاز گرفتن برابر رئال با هر ترکیبی که وارد زمین شود، سخت خواهد بود. من نمی‌توانم در مورد ترکیب احتمالی رئال حرف بزنم و آنچلوتی بهتر از هر کسی شرایط تیمش را می‌داند. چیزی که مطمئن هستم اینکه، رئال با بازیکنان ذخیره خودش نیز شانس اول پیروزی در برنابئو است.»

دیدگاه‌ها