کد خبر : 1937213 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 15:03 | 3.2K بازدید | 5 دیدگاه

باشگاه تازه تاسیس تهرانی در مسیر پیشرفت؛

هوادار در رقابت با خودش پیروز شد

باشگاه هوادار در چهارمین سال حیات خود نسبت به فصل گذشته خود پیشرفت کرده است.

هوادار در رقابت با خودش پیروز شد

به گزارش ورزش سه، باشگاه هوادار چهار سال پیش در پایتخت تاسیس شد و در پایان نخستین فصل فعالیت خود رتبه ششمی لیگ یک فوتبال ایران را به دست آورد. بنفش‌های تهرانی در دومین فصل تیمداری‌شان جایگاه ششمی خود را به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ یک فوتبال ایران و صعودی تاریخی به لیگ برتر ارتقا دادند.

هواداری‌ها در پایان سومین فصل فعالیت خود و در نخستین فصل ورودشان به لیگ برتر نیز، جایگاه قابل قبول یازدهمی را در جدول پایانی رقابت ها به دست آوردند‌

این باشگاه تهرانی در چهارمین فصل فعالیت خود روند صعودی را در لیگ برتر ادامه می‌دهد. هوادار یک هفته مانده تا پایان رقابت‌ها و در چهارمین فصل حیات خود پروسه ارتقای رده یازدهمی فصل گذشته‌اش را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

1874837

هوادار در بدبینانه‌ترین حالت ممکن و حتی با شکست خارج از خانه در هفته پایانی می‌تواند رتبه یازدهمی فصل گذشته خود را به رتبه دهمی ترفیع دهد و همچنین با برتری در دیدار پیش رو نیز می‌تواند با قرار گرفتن در رده نهم، برای نخستین بار رتبه تک رقمی را در جدول پایانی لیگ برتر به دست آورد.

هوادار که پیش از این حتی صعود از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را نیز تجربه نکرده بود اما در فصل جاری و با خلق شگفتی به نیمه نهایی رقابت‌های مذکور راه یافته است و این شانس را دارد که با شکست پرسپولیس در خانه، ضمن راهیابی تاریخی به فینال مسابقات رتبه نایب قهرمانی خود در جام حذفی را مسجل کرده و حتی برای قهرمانی تلاش خود را ادامه دهد.

1874838

دیدگاه‌ها