کد خبر : 1937240 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 17:05 | 17.1K بازدید | 6 دیدگاه

ناراحتی پی‌اس‌جی از حکیمی: روی امباپه اثر بد می‌گذارد

عملکرد اشرف حکیمی در بازی‌های اخیر پاری‌سن‌ژرمن باعث شده در باشگاه انتقاداتی از او شکل بگیرد که آینده این مدافع راست را به خطر بیندازد.

ناراحتی پی‌اس‌جی از حکیمی: روی امباپه اثر بد می‌گذارد

به گزارش "ورزش سه"، حکیمی اکنون دومین فصل خود را در پاریس می‌گذراند. سال گذشته برای عملکرد پایین‌تر از سطح انتظار او دلایل مختلفی آورده می‌شد؛ از جمله اینکه باید به لیگ یک عادت کند و تاکتیک‌های پوچتینو مناسب سبک بازی او نیست و باعث افتش شده است. او فصل دوم را درخشان شروع کرد اما بعد از جام جهانی، آن بازیکن سابق نشد و دوباره افول کرد.

کارت قرمزی که حکیمی این اواخر برابر لوریان گرفت، عملا خشم کادر فنی را در پی داشته و باعث شده مسئولان فنی تیم از او انتقاد کنند. اما این تمام ماجرا نیست.

مدافع سابق دورتموند و رئال مادرید در خارج از میدان هم با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو است و ماجرای جدایی از همسرش و همچنین تحقیق درباره اتهام تجاوز که به او زده شده، بسیار جنجالی بوده است.

1874878

پی‌اس‌جی همیشه از این بازیکن مراکشی حمایت کرده که شاید بخشی از آن، به دلیل دوستی نزدیک او با کیلیان امباپه باشد. اما از طرف دیگر، بعضی از اعضای باشگاه معتقدند حکیمی می‌تواند اثر مخربی روی سوپر استار تیم بگذارد.

البته لوییس کمپوس، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی، دنبال ایجاد تغییر در سمت راست تیم نیست اما اگر تابستان پیشنهاد خوبی برای حکیمی برسد، آن را راحت رد نمی‌کند.

دیدگاه‌ها