کد خبر : 1937291 | 23 اردیبهشت 1402 ساعت 20:54 | 21K بازدید | 3 دیدگاه

تکذیب یک شایعه عجیب درباره صابر کاظمی

صابر کاظمی بازیکن ثابت تیم الکویت کویت در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود.

تکذیب یک شایعه عجیب درباره صابر کاظمی

به گزارش "ورزش سه"، صابر کاظمی که اواسط سال قبل در یک انتقال غافلگیرکننده راهی تیم الکویت کویت شد، توانست با این تیم دو جام کسب کند و یکی از ستارگان تیمش در کنار لیو لی بین، دریافت‌کننده چینی این تیم، باشد.

صابر حالا با روحیه مضاعف خود را برای جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند؛ جایی که وی سابقه قهرمانی با تیم فولاد سیرجان را در این تورنمنت دارد و‌ عنوان ارزشمندترین بازیکن را هم به‌دست آورده است.

در لیست تیم الکویت برای جام باشگاه‌های آسیا یک بازیکن دیگر بنام دنیلوف روس در پست صابر کاظمی به چشم می‌خورد که این موضوع شایعاتی را مبنی بر خط زدن و نیمکت‌نشینی صابر بر سر زبان‌ها انداخت،‌ اما با توجه به بازی‌های درخشان صابر در این تیم که هم در حمله و سرویس و دفاع از بهترین‌های این تیم بود، قطعا بازیکن ثابت الکویت در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود و دنیلوف یار رزرو این باشگاه در صورت مصدومیت صابر کاظمی خواهد بود. صابر کاظمی در گفت‌و‌گوی کوتاه با خبرنگار ما این موضوع را تایید کرد.

تیم الکویت کویت با یاران خارجی‌اش قصد دارد حداقل تا نیمه نهایی این جام بالا بیاید و همه بار این تیم روی دوش صابر کاظمی و لیو لی بین خواهد بود.

دیدگاه‌ها