کد خبر : 1937344 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 08:15 | 16.1K بازدید | 2 دیدگاه

ضربه به استقلال از یک نقطه کور

هافبک ملی‌پوش مس رفسنجان تک‌گل تیمش مقابل استقلال را به ثمر رساند.

ضربه به استقلال از یک نقطه کور

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان نمایش پایاپای و نزدیکی مقابل استقلال داشت و در تصاحب توپ و ایجاد موقعیت مثل حریفش عمل کرد، اما در کسب امتیاز بدشانس بود و علی‌رغم اینکه با گلزنی سید مهدی حسینی پیش افتاد و می‌توانست در این مسابقه خانگی جشن بگیرد، با بدشانسی این بازی را تمام کرد.

سید مهدی حسینی که هفته گذشته نمایش درخشانی مقابل ملوان انزلی داشت و پاس دو گل از چهار گل تیمش را داده بود، در دیدار برابر استقلال هم با انگیزه زیادی وارد زمین شد تا بتواند دوباره در یک بازی بزرگ درخشان ظاهر شود و مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار بگیرد که توانست دوباره مثمر ثمر نشان بدهد.

ویدئو: 300484

هافبک جنگنده و دونده مس رفسنجان که جزو مهره‌های مورد علاقه محمد ربیعی به حساب می‌آید، در ثبت پاس کلیدی بهترین بازیکن تیمش بود و گردش توپ او در میانه زمین کاری کرد تا نارنجی‌پوشان روند رو به جلو و هجومی داشته باشند و پا به پای حریف مدعی خود بیایند و فقط در گرفتن امتیاز ناکام بمانند.

سید مهدی حسینی که پیش از این گل سه امتیازی مقابل هوادار تهران به ثمر رسانده بود، امید داشت برابر استقلال هم همین کار را انجام بدهد، اما این بار گلزنی او که روی پاس چیپ فرشید باقری از بین عارف غلامی و سید حسین حسینی زده شد، امتیاز نداشت.

دیدگاه‌ها