کد خبر : 1937367 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 09:52 | 14.6K بازدید | 1 دیدگاه

بعد از شکست سنگین برابر بایرن؛

پیام واتساپی ستاره‌های شالکه را از اتوبوس پیاده کرد!

مدیر ورزشی بایرن بعد از شکست سنگین این تیم برابر بایرن یک اقدام غیر معمول انجام داد.

پیام واتساپی ستاره‌های شالکه را از اتوبوس پیاده کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان شالکه احتمالا چیز جدیدی را در دوران حرفه ای خود تجربه کردند. پس از شکست 6-0 برابر بایرن‌مونیخ آن‌ها بیش از حد معمول برای بازگشت به خانه معطل شدند. در حالی که اکثر بازیکنان این تیم سوار اتوبوس شده بودند، مدیر ورزشی باشگاه پیتر کنبل از طریق واتساپ آن‌ها را به رختکن بازگرداند تا با بازیکنان شالکه صحبت کند.

گفته می‌شود کنبل برای حدود 10 دقیقه سخنرانی با شکوهی برای بازیکنان شالکه داشته است. مدیر ورزشی شالکه پس از این وضعیت عجیب به اسکای گفت: " همه چیز در رختکن می‌ماند."

کمپل همچنین با ناامیدی درباره شکست سنگین برابر بایرن مونیخ صحبت کرد. تیمی که بعد از این شکست مقابل بایرن مدعی حالا بیش از هر زمان دیگری با تهدید سقوط به دسته پایین تر فوتبال آلمان مواجه است. کنبل در این باره گفت: " دردناک است. این یک نبرد بی امان سقوط است. از نظر احساسی این یکی از سخت ترین لحظات محسوب می شود. بنابراین ما باید در ادامه هر کاری که از دستمان بر می‌آید را انجام دهیم."

گفتنی است شالکه در بازی به بعدی خود به مصاف آینتراخت فرانکفورت خواهد رفت و پس از آن در هفته پایانی رو در روی لایپزیش قرار می گیرد؛ دو دیداری که برای تعیین سقوط یا بقای این تیم بسیار مهم و حیاتی است.

دیدگاه‌ها