کد خبر : 1937400 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 11:59 | 46.9K بازدید | 44 دیدگاه

رئال تصمیمش را گرفته: وینیسیوس بالاتر از امباپه

رئال مادرید دیگر تصمیمی برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، حداقل در آینده نزدیک ندارد.

رئال تصمیمش را گرفته: وینیسیوس بالاتر از امباپه

به گزارش "ورزش سه"، صحبت درباره شرایط، آینده و تصمیمات امباپه در چند روز در بسیاری از رسانه‌های ورزشی بار دیگر آغاز شده است. 

در حالی که به نظر می‌رسید این موضوع کاملا به دست فراموشی سپرده شده است، به صورت ناگهانی بار دیگر مسئله علاقه رئال مادرید به این بازیکن و تلاشش برای جذب او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو مطرح شد.

این خبر در کنار خبر اقدام مدیران این باشگاه برای جذب جود بلینگام، ابتدا در رسانه‌های انگلیسی مطرح شد و سپس رسانه‌های اسپانیایی هم اقدام به انتشار آن کردند. 

1872608

اما هیچ یک از این اتفاقات تغییری در نظر مدیران رئال مادرید ایجاد نکرده است. آنها هیچ تصمیمی برای اقدام دوباره در جهت جذب امباپه ندارند و فعلا حتی به او فکر هم نمی‌کنند چون حاضر نیستند کوچکترین مذاکره‌ای با پی اس جی داشته باشند یا حتی یک یورو به تیم قطری مالک این باشگاه پرداخت کنند. این مسیر کاملا بسته شده است. 

زمان زیادی گذشته و مشکل این بازیکن فرانسوی و پی اس جی همچنان پابرجا است. مدیران این باشگاه قصد دارند تیمی را حول محور او به عنوان کاپیتان بسازند تا بتوانند بار دیگر او را ترغیب به امضای قراردادی جدید کنند. 

با توجه به جدایی لیونل مسی در پایان فصل، همه چیز برای این بازیکن آسان‌تر به نظر می‌رسد چون او حالا به جایگاه و قدرتی که همیشه خواهانش بود دست پیدا می‌کند. 

باید به این نکته توجه داشت که تصمیم رئال مادرید برای انصراف از جذب این بازیکن به هیچ وجه به واسطه عصبانیت یا کینه نیست. این برنامه ورزشی-اقتصادی این باشگاه است. 

آنها حالا به این باور رسیده‌اند که جایگاه وینیسیوس بالاتر از امباپه است و این موضوع اهمیت بسیاری برای آنها دارد. این اعتقاد  در رئال وجود دارد که وینی عملکردی بهتر از بازیکن فرانسوی ارائه کرده و هر بازی این موضوع را به نمایش گذاشته است. 

1873503

تمامی مدیران رئال با تمام وجود به این ستاره برزیلی باور و اعتماد دارند و این موضوع در کادر فنی کارلو آنچلوتی هم به خوبی دیده می‌شود، هرچند شاید او پیش از حضورش در این تیم به اندازه مدیران باشگاه به وینی اعتماد نداشت. 

از نظر اقتصادی هم جذب امباپه با توجه به دستمزد مدنظر او و تلاش برای متقاعد کردن پی اس جی به هیچ وجه جایی در رئال نخواهد داشت. 

اگر این بازیکن در نهایت با پایان مهلت قراردادش شخصا با فلورنتینو پرز تماس بگیرد و حاضر به فسخ قراردادش باشد، شاید نظر رئال تغییر کند اما شرایط در حال حاضر به هیچ وجه به شکلی نیست که نشان دهد رئال مادرید حاضر به جذب این بازیکن است. آن‌ها از وینیسیوس کاملا راضی هستند.

دیدگاه‌ها