کد خبر : 1937443 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 15:53 | 5.9K بازدید | 2 دیدگاه

بحث هواداران با بازیکنان میلان: فدراسیون تحقیق می‌کند

بحث و جدل بین بازیکنان میلان و هواداران تیم بعد از باخت 2 بر صفر روسونری مقابل اسپتزیا زیر ذره‌بین فدراسیون فوتبال ایتالیا رفته است.

بحث هواداران با بازیکنان میلان: فدراسیون تحقیق می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ایتالیا قانونی دارد که بر مبنای آن، تیفوسی‌های حاضر در ورزشگاه حق ندارند بازیکنان داخل زمین را تهدید کنند. اما پس از پایان بازی روز گذشته، پیولی و بازیکنانش با هواداران تیفوسی پشت دروازه بحث مفصل و طولانی داشتند و سپس به تونل رختکن رفتند که در راه تشویق شدند. حالا فدراسیون فوتبال قصد دارد در این باره تحقیق کند.

حساب رسمی میلان در شبکه‌های اجتماعی بعد از این اتفاقات نوشت که باشگاه و هوادارانش در سختی و خوشی کنار هم هستند.
طبق گزارش روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ میلان، در جریان بحث و جدل بعد از بازی، فقط یک تیفوسی حرف زد و بازیکنان هم چیزی نگفتند و فقط گوش دادند.

1875277

استفانو پیولی، مربی تیم، بعدتر گفت که این اتفاق «مسئله مثبتی بود» و «آنها ما را تحریک می‌کنند تا بهترین بازی‌مان را انجام دهیم.»
میلان امیدوار است تا در بازی برگشت برابر اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، تمام اتفاقات بد اخیر را پشت سر بگذارد و بتواند با یک نمایش مقتدرانه، دو گل اختلاف بازی رفت را جبران کند.

از طرف دیگر، شکست در زمین اسپتزیا کار روسونری را برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد سخت کرد و ممکن است در نهایت تنها به سهمیه لیگ اروپا راضی شوند.

دیدگاه‌ها