کد خبر : 1937445 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 16:10 | 22.4K بازدید | 10 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت:

2 قول آلِمانی به لاپورتا قبل از جدایی از بارسلونا

متئو آلمانی به خوان لاپورتا قول داده که به عنوان مدیر ورزشی استون ویلا از بارسلونا بازیکنی جذب نخواهد کرد و قرارداد دمبله را نیز قبل از ماه ژوئن تمدید خواهد کرد.

2 قول آلِمانی به لاپورتا قبل از جدایی از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، 10 روز پیش رسانه‌های اسپانیایی خبر از جدایی قطعی متئو آلِمانی از بارسلونا دادند. مدیر بخش فوتبال بارسلونا پس از دریافت پیشنهادی عالی از استون ویلا تصمیم به ترک بارسلونا گرفته و با اتمام قراردادش در 30 ژوئن رفتنی خواهد بود.

1875275

پروژه جاه‌طلبانه استون ویلا و دستمزد بسیار بالایی که به او پیشنهاد شده، اولین دلیل آلِمانی برای جدایی است. دستمزد بارسا با دستمزد پیشنهادی ویلا قابل مقایسه نیست.

در روزهای اخیر شایعه شده بود که آلمانی قصد دارد دو بازیکن بارسلونا را برای استون ویلا به خدمت بگیرد. آنسو فاتی و فران تورس، بازیکنان موردعلاقه ویلا هستند. ولی امروز اسپورت نوشت که آلِمانی در صحبت با خوان لاپورتا به وی قول داده که این تابستان هیچ بازیکنی از بارسلونا را برای ویلا جذب نخواهد کرد.

1852296

طبق این گزارش، آلمانی به لاپورتا یک قول دیگر نیز داده که به تمدید قرارداد عثمان دمبله مربوط می‌شود. به عنوان آخرین ماموریت، آلمانی قصد دارد قرارداد ستاره فرانسوی را پنج سال دیگر نیز تمدید کند. قراردادی که سال بعد به اتمام خواهد رسید.

دیدگاه‌ها