کد خبر : 1937464 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 17:49 | 14K بازدید | 5 دیدگاه

همه شوت‌ها در چارچوب، بدون گل! (عکس)

هافبک آلومینیوم در گلزنی مقابل نفت مسجدسلیمان بدشانس بود.

همه شوت‌ها در چارچوب، بدون گل! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک پس از برتری مقابل گل‌گهر، انگیزه زیادی داشت تا در آخرین مصاف خانگی فصل برابر نفت مسجدسلیمان هم به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند ولی شاگردان سید مهدی رحمتی در روزی که ۱۸ موقعیت به وجود آوردند و پنج شوت در چارچوب و یک گل مردود زدند، به یک امتیاز بسنده کردند.

محمود قائدرحمتی، هافبک میانی- هجومی آلومینیوم پس از نمایش موثر مقابل گل‌گهر، در دیدار با نفت مسجدسلیمان نیز انگیزه زیادی داشت تا گلزنی کند، ولی در روزی که سه شوت در چارچوب زد، در گلزنی بدشانس بود و فرصت‌های به دست آمده برای او با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

1875322

این هافبک آلومینیوم که بیشترین خطر جدی را روی دروازه نفت مسجدسلیمان به وجود آورد، در شرایطی که می‌توانست تیمش را به برتری برساند، شوت‌های محکم او در اختیار گلر جوان حریف قرار می‌گرفت تا نتواند به خواسته خود و تیمش که گلزنی و برتری در این دیدار بود، دست پیدا کند.

قائدرحمتی که پیش از این سه گل در لیگ برتر به ثمر رسانده، سه پاس گل داده و یک پنالتی گرفته بود، این شانس را داشت تا مقابل نفت مسجدسلیمان آمار خود را بهتر کند که شوت‌های او تبدیل به گل نشد و یک بار هم موقعیت‌سازی جدی او با عبور از مقابل مهاجمان تیمش و مدافعان حریف عرض محوطه ۶ قدم را طی کرد و به بیرون رفت.

دیدگاه‌ها