کد خبر : 1937468 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 18:17 | 32.6K بازدید | 22 دیدگاه

بحران جدید در پی‌اس‌جی: امباپه تحمل وراتی را ندارد

یک نشریه فرانسوی می‌گوید در رختکن پاری سن ژرمن بین دو بازیکن این تیم کیلیان امباپه و مارکو وراتی درگیری به‌وجود آمده و این به بحرانی جدید در پی‌اس‌جی تبدیل شده است.

بحران جدید در پی‌اس‌جی: امباپه تحمل وراتی را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه لوپاریزین در فرانسه با انتشار گزارشی مدعی شد بحران‌های پاری سن ژرمن تمامی ندارد و بعد از تنش‌های شدید در روزهای گذشته حالا پاریسی‌ها با بحران دیگری در رختکن مواجه هستند: درگیری‌های متعدد دو بازیکن این، تیم کیلیان امباپه و مارکو وراتی.

پاری سن ژرمن در سال 2012 مارکو وراتی ایتالیایی را به خدمت گرفت. وراتی خیلی زود به بازیکن محبوب هواداران تبدیل شد و با گذشت 10 سال همچنان پیراهن پی‌اس‌جی را به تن می‌کند. اما حالا به نظر می‌رسد او دیگر محبوبیت گذشته را ندارد و یکی از ستاره‌های اصلی تیم، کیلیان امباپه، حضور او در رختکن را برنمی‌تابد.

1875332

در یکی-دو سال گذشته چندین بار انتقادهای شدیدی به وراتی در فرانسه وارد شده است که اغلب آنها سبک زندگی او را هدف گرفته و معتقد بودند این بازیکن ایتالیایی به اندازه کافی برای بازی در تیم بزرگی مثل پی‌اس‌جی حرفه‌ای نیست.

لوپاریزین اشاره می‌کند که کیلیان امباپه بعد از شکست پی‌اس‌جی در بازی رفت مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان در رختکن تیم از هم‌تیمی‌هایش به شدت انتقاد کرده و خطاب به آنها می‌گوید: "هر طور شده نباید مصدوم بشویم. از همه مهمتر باید خوب غذا بخوریم و خوب بخوابیم". جمله دوم کیلیان امباپه باعث ناراحتی وراتی می‌شود؛ چرا که او احساس می‌کند صحبت‌های ستاره فرانسوی کنایه به او است. درگیری بین این دو بازیکن از همین‌جا آغاز می‌شود.

در روزهای بعد از آن دیدار بین پاری سن ژرمن و منچسترسیتی صحبت‌های امباپه در رسانه‌های فرانسه مطرح شد اما بیشتر گزارش‌ها هدف کنایه امباپه را نیمار می‌دانستند. لوپاریزین در گزارش اخیر خود می‌گوید منظور امباپه در واقع وراتی بوده و درگیری بین این دو از همان زمان تا امروز ادامه داشته است.

1875333

دیدگاه‌ها