کد خبر : 1937487 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 20:10 | 12.3K بازدید | 5 دیدگاه

نیمه‌کاره ماندن بازی آژاکس در ورزشگاه پر از دود (عکس)

پرتاب وسایل آتش‌زا و درگیری شدید بین هواداران باعث شد دیدار دو تیم آژاکس و گرونینگن در لیگ اردویسیه هلند نیمه‌کاره متوقف شود.

نیمه‌کاره ماندن بازی آژاکس در ورزشگاه پر از دود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم آژاکس و گرونینگن در لیگ اردیویسه هلند که به میزبانی گرونینگن سقوط‌کرده برگزار می‌شد به دلیل پرتاب تعداد زیادی وسایل آتش‌زا به درون زمین و درگیری شدید بین هواداران متوقف شد و در نهایت ادامه پیدا نکرد.

این بازی به میزبانی گرونینگن برگزار می‌شد. در حالی که تنها 6 دقیقه از شروع مسابقه می‌گذشت تعداد زیادی وسایل آتش‌زا به درون زمین چمن پرتاب شد. بلافاصله یک هوادار گرونینگن وارد زمین شد و بنری را به نمایش گذاشت که خواهان استعفای هیئت‌ مدیره این باشگاه بود. داور که شرایط را برای ادامه مسابقه مناسب نمی‌دید در سوت خود دمید و از دو تیم خواست زمین چمن را ترک کنند.

1875368
1875369

بعد از چند دقیقه که با موافقت داور دو تیم به زمین برگشتند بار دیگر چندین وسیله آتش‌زا به زمین پرتاب شد و داور این بار بازی را به صورت قطعی متوقف کرد و دو تیم ورزشگاه را ترک کردند.

این چندمین نمونه از خشونت و درگیری در بازی‌های فوتبال در هلند در ماه‌های اخیر است. پیش از این در نیمه‌نهایی جام حذفی کشور که اوایل آوریل بین فاینورد و آژاکس برگزار شد هم شاهد درگیری هواداران بودیم. در جریان مسابقه یک ترقه به درون زمین پرتاب شد که به دیوی کلاسن، هافبک آژاکس، اصابت کرد و باعث زخمی شدن او از ناحیه سر شد. بازی مدت زمانی طولانی متوقف بود و ادامه پیدا کرد.

بعد از اتفاق‌های آن مسابقه فدراسیون فوتبال هلند تصمیم گرفت در صورتی که در هر مسابقه یک بازیکن یا یکی از اعضای تیم داوری مورد اصابت با اشیا قرار بگیرند بازی باید فورا متوقف شود. داور دیدار امروز آژاکس و گرونینگن از این دستورالعمل تبعیت کرد.

1875370
1875371

بر اساس دستورالعمل فدراسیون فوتبال هلند حتی در صورتی که اشیایی به زمین پرتاب شود و به کسی برخورد نکند داور باید بازی را موقتا متوقف کند و در صورتی که مشخص بود اشیایی دیگر به زمین پرتاب خواهد شد بازی را نیمه‌رها کند. این دقیقا اتفاقی بود که امروز در ورزشگاه خانگی گرونینگن افتاد.

1875372
1875373

دیدگاه‌ها