کد خبر : 1937533 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 01:10 | 40.9K بازدید | 9 دیدگاه

روستایی سومین گلزن فصل فوتبال قطر

مهاجم ایرانی، سرشناس‌های لیگ قطر را جا گذاشت!

مهاجم ایرانی تیم الشحانیه به عنوان سومین گلزن فصل فوتبال قطر معرفی شد.

مهاجم ایرانی، سرشناس‌های لیگ قطر را جا گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، امیر روستایی مهاجم سابق پرسپولیس که سابقه بازی در پیکان و نفت مسجدسلیمان را دارد، فصل گذشته فوتبالش را در قطر دنبال کرد. او بعد از چند سال بازی در لیگ برتر به الشحانیه در لیگ دسته یک قطر رفت و توانست عملکرد فوق‌العاده‌ای به جا بگذارد.

مهاجم ایرانی الشحانیه در لیگ دسته اول قطر ۱۶ بار برای تیمش گلزنی کرد تا با اقتدار به آقای گلی در این رقابت‌ها برسد و برنده کفش طلا شود.

با پایان همه رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشور قطر حالا مشخص شده امیر روستایی یک رکورد دیگر را نیز ثبت کرده؛ او به عنوان سومین گلزن فصل قطر معرفی شده است.

1875494

در رده‌بندی بهترین گلزنان فوتبال قطر در فصلی که گذشت عمر السومه مهاجم سرشناس سوری که در عضویت العربی است با ۲۲ گل زده در صدر قرار گرفت و میشل الونگا مهاجم الدحیل با ۲۱ گل زده در رده دوم حضور دارد.

روستایی در شرایطی سومین گلزن فصل فوتبال قطر لقب گرفته که او بالاتر از چهره‌هایی مثل بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد، یوسف مساکنی بازیکن تونسی العربی و اکرم عفیف مهاجم قطری السد قرار دارد. بونجاح و مساکنی ۱۲ بار و اکرم عفیف ۱۱ گل به ثمر رسانده‌اند.

اگرچه روستایی در لیگ یک قطر ۱۶ گل به ثمر رسانده اما به هر ترتیب آقای گلی او در این دسته و همچنین حضورش در بین بهترین گلزنان لیگ قطر اتفاق بزرگی برای مهاجم ایرانی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها