کد خبر : 1937548 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 08:36 | 33.5K بازدید | 8 دیدگاه

جریمه سنگین حمله به جشن قهرمانی بارسلونا

به دنبال هجوم هواداران اسپانیول به جشن قهرمانی بارسلونا، جریمه سنگینی در انتظار این باشگاه خواهد بود.

جریمه سنگین حمله به جشن قهرمانی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با پیروزی 4-2 مقابل اسپانیول در هفته سی و چهارم لالیگا قهرمانی خود را قطعی کرد. شاگردان ژاوی هرناندز بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی اقدام به برپایی جشن قهرمانی کردند اما حمله هواداران عصبانی اسپانیول به زمین، این جشن را ناتمام گذاشت.

صدها نفر از هواداران اسپانیول که تحمل جشن بازیکنان رقیب را در ورزشگاه خودی نداشتند به داخل زمین حمله کرده و این جشن را بهم ریختند. آن‌ها بعد از فرار بازیکنان بارسا به رختکن، هر آن چه که در دست داشتند را به سمت ورودی رختکن پرتاب و برای دقایقی داخل زمین را به صحنه دعوا و خشونت تبدیل کردند.

موندو دیپورتیوو به تشریح جریمه احتمالی باشگاه اسپانیول پرداخت. تیم دوم شهر بارسلونا به خاطر تخلف آشکار هوادارانش هم با جریمه نقدی مواجه خواهد شد و هم بخشی از سکوهای ورزشگاه آر سی دی ای خود را برای مدتی نمی تواند استفاده کند.

بر اساس قوانین فوتبال اسپانیا باشگاه اسپانیول مبلغی بین 18 تا 90 هزار یورو جریمه خواهد شد. بسته به گزارش داور و رای نهایی صادر شده، درِ بخشی از سکوهای ورزشگاه خانگی اسپانیول (محل ورود هواداران خاطی به زمین) یک بازی تا یک فصل به روی هواداران بسته خواهد شد.

1875531

دیدگاه‌ها