کد خبر : 1937563 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 09:22 | 46.8K بازدید | 13 دیدگاه

تماس با لئو: همراهی مسی با جشن قهرمانی بارسا

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، شب گذشته در تماس تصویری با چند بازیکن بارسا در جشن قهرمانی این تیم آن‌ها را همراهی کرده است.

تماس با لئو: همراهی مسی با جشن قهرمانی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

سه امتیاز این بازی برای شاگردان ژاوی هرناندز بسیار مهم بود و باعث شد که آنها قهرمانی‌شان در رقابت‌های این فصل لالیگا را قطعی و جشن قهرمانی را به پا کنند. 

هرچند جشن قهرمانی این تیم در زمین خیلی زود نیمه کاره ماند، چرا که هواداران خشمگین اسپانیول وارد زمین شدند و بازیکنان بارسا برای حفظ سلامتی‌شان مجبور شدند به رختکن بروند اما این جشن در رختکن ادامه پیدا کرد. 

1875483

حالا بعضی از منابع نزدیک به این تیم خبر داده‌اند که مسی هم در این جشن همراه بازیکنان بارسا بوده است. گفته می‌شود بعضی از بازیکنان این تیم با این ستاره آرژانتینی تماس تصویری برقرار کرده‌اند و او هم از این که تیم سابقش موفق شده پس از چند سال دوری از جام قهرمانی لالیگا بار دیگر این عنوان را به دست آورد بسیار خوشحال بوده است. 

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به بارسا مطرح شده اما شرایط مالی این باشگاه فعلا اجازه انجام چنین کاری را به آنها نمی‌دهد.

دیدگاه‌ها