کد خبر : 1937581 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 10:58 | 16.9K بازدید | 6 دیدگاه

ادامه طلسم: اشک‌های پوگبا دل همه را به درد آورد!

مصدومیت دوباره پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، موجی از ناراحتی را در این تیم به همراه داشت.

ادامه طلسم: اشک‌های پوگبا دل همه را به درد آورد!

به گزارش "ورزش سه"، حالت چهره آنخل دی ماریا نشان دهنده احساس بدی بود که تمامی حاضران در ورزشگاه داشتند. دوربین‌ها در دقیقه 21 چهره این بازیکن را روی نیمکت نشان دادند که سرش را به نشانه تاسف و ناراحتی تکان می‌داد و بسیار نگران بود. 

پل پوگبا که پس از بیشتر از یک سال توانسته بود در ترکیب اصلی یوونتوس به میدان برود، بار دیگر مصدوم شد و در حالی که از سر ناراحتی و درماندگی اشک می‌ریخت روی زمین دراز کشید. 

1875585

این بازیکن فرانسوی تنها پس از گذشت 20 دقیقه از زمان بازی روی زمین در نزدیکی خط طولی دراز کشید. به نظر می‌رسد که مصدومیت او جدی است و این موضوع را بلافاصله می‌شد از حالت او فهمید. 

1875586

او چند قدم برداشت و سپس روی زمین نشست و شروع به اشک ریختن کرد. سپس پیراهنش را روی صورتش کشید. در همین حال هواداران حاضر در ورزشگاه و حتی هواداران کرمونزه که به تورین سفر کرده بودند هم شروع به تشویق او کردند. 

همه سعی کردند با پوگبا که حالش به هیچ وجه خوب نبود و مجبور شد در دقیقه 24 زمین بازی را ترک کند همراهی کنند. حتی دی ماریا همراه او تا رختکن یوونتوس رفت. 

1875587

این ستاره سابق منچستریونایتد پس از این که ضربه‌ای با پای راستش به توپ زد احساس درد شدیدی پیدا کرد و پای چپش را گرفت. پزشکان یووه بلافاصله وارد زمین شدند تا اسپری یخ روی پای چپ او قرار دهند و به نظر می‌رسد که او از ناحیه ماهیچه پا دچار مصدومیت شده است. 

1875588

پوگبا امسال در تمامی رقابت‌ها 9 باز بازی کرد که شش باری در سری آ ایتالیا، سه بار در لیگ اروپا و یک بار در کوپا ایتالیا بوده است. او از 19 آوریل 2022 دیگر در ترکیب اصلی قرار نگرفته بود که در آن بازی که با پیراهن یونایتد برابر لیورپول به میدان رفت هم پس از 10 دقیقه به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد. 

1875589

او از همان زمان همچنان درگیر درمان مصدومیت است و نتوانست یووه را در تور تابستانی همراهی کند و سپس مجبور شد به عمل جراحی زانو تن دهد و حالا هم مانع جدیدی بر سر راهش قرار گرفته است. 

1875590

پوگبا زمانی که در منچستریونایتد بود، 100 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد. به نظر می‌رسد که این طلسم همچنان ادامه دارد. 

دیدگاه‌ها