کد خبر : 1937586 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 11:22 | 27K بازدید | 12 دیدگاه

مدیر اسپانیول: از دنیای فوتبال عذرخواهی می‌کنیم

مائو یه، مدیر باشگاه اسپانیول، از اتفاقاتی که پس از پایان دیدار این تیم برابر بارسلونا رخ داد ابراز ناراحتی کرد.

مدیر اسپانیول: از دنیای فوتبال عذرخواهی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیول شب گذشته میزبان بارسلونا بود و با شکست 2-4 برابر این تیم باعث شد که آنها قهرمانی زودهنگام‌شان را جشن بگیرند. 

این شکست نمکی روی زخم هواداران اسپانیول بود که به هیچ وجه دل خوشی از این شرایط ندارند و نگران شرایط این تیم در دیدارهای باقی مانده هستند که ممکن است باعث سقوط آن‎‌ها به رقابت‌های دسته پایین‌تر شود. 

همین وضعیت سبب شد که آنها پس از سوت پایان بازی و زمانی که بازیکنان بارسا در حال برگزاری جشن قهرمانی بودند وارد زمین شوند و این جشن را نیمه‌کاره بگذارند. 

1875487

مائو یه درباره این وضعیت به موی استار گفت: «ما می‌خواهیم از دنیای فوتبال عذرخواهی کنیم. این تصویر باشگاه اسپانیول نیست و در واقع فاصله زیادی با تصویر باشگاه ما دارد، مهم نیست که آن‌ها تا چه حد در اقلیت هستند. چنین اتفاقاتی نباید باشگاه ما را به تصویر بکشد و ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنیم. این اتفاقات نباید در ورزشگاه ما رخ دهد.»

او درباره استفاده از نیروهای امنیتی برای جلوگیری از این حادثه که در نهایت تاثیری هم نداشت اضافه کرد: «ما در این باشگاه همیشه تمامی نیروهای امنیتی را به کار می‌گیریم. ما حتی در این زمینه برای پیشگیری بسیار سختگیر هستیم. تمامی نقاط ضعفی که ممکن است وجود داشته باشد را بار دیگر بررسی خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها