کد خبر : 1937592 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 11:39 | 25.8K بازدید | 2 دیدگاه

الهلال روی سرمربی برزیل دست گذاشت!

سران باشگاه الهلال در تصمیمی جالب قصد دارند تیته برزیلی را به عنوان جانشین رامون دیاز آرژانتینی روی نیمکت این تیم انتخاب کنند.

الهلال روی سرمربی برزیل دست گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های عربستانی پیش بینی می‌کنند که الهلال قرارداد رامون دیاز را که به دلایل خانوادگی پس از تایید باشگاه به آرژانتین سفر کرده و تا پایان فصل غایب خواهد بود، تمدید نخواهد کرد و این در حالی است که تیته سرمربی سابق برزیل نامزد جانشینی او است.

دیاز که قراردادش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، دیروز یکشنبه در تمرین با بازیکنانش خداحافظی کرد و در ویدئویی از مدیران باشگاه و هواداران تشکر کرد، اما باشگاه و مربی به طور رسمی پایان همکاری خود را اعلام نکردند.

الهلال در بیانیه‌ای اعلام کرد که امیلیانو دیاز، پسر مربی و دستیارش، هدایت این تیم را در بازی‌های باقی‌مانده فصل برعهده خواهد داشت که از فردا در دیدار مقابل الاتحاد، صدرنشین لیگ حرفه‌ای آغاز می‌شود.

الهلال خاطرنشان کرد که با درخواست دیاز مبنی بر ترک تیم برای پیگیری وضعیت خانواده وی در پی حادثه رانندگی که برخی از اعضای خانواده در معرض آن قرار گرفتند، موافقت کرده است.

دیاز عملکرد بسیار خوبی داشت و امسال در جام باشگاه‌های جهان در مراکش دوم شد و در فینال با نتیجه 5-3 مغلوب رئال مادرید شد. اما دیاز پس از باخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اوراوا ژاپن و جا ماندن از کورس قهرمانی این فصل در لیگ عربستان با انتقاداتی مواجه شد و این در حالی است که او هفته گذشته با فتح جام پادشاهی زخم‌های خود را التیام بخشید.

روزنامه عربستانی (الریاضیه) امروز دوشنبه گزارش داد که مدیریت الهلال در جهت عدم تمدید قرارداد دیاز، مشغول بررسی قرارداد با تیته است که هدایت برزیل در دو جام جهانی اخیر را برعهده داشت. تیته 61 ساله هدایت برزیل را پس از حذف ناگهانی از مرحله یک چهارم نهایی در جام جهانی قطر مقابل کرواسی رها کرد. او پیش از این در امارات، العین و الوحده را هدایت کرده است.

دیدگاه‌ها