کد خبر : 1937593 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 11:47 | 15.6K بازدید | 25 دیدگاه

لاپورتا: وضعیت مسی با هواداران پی‌اس‌جی خوب نیست

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، بار دیگر وعده بازگرداندن لیونل مسی را به هواداران این تیم داد.

لاپورتا: وضعیت مسی با هواداران پی‌اس‌جی خوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی بارسلونا در رقابت‌های لالیگا هم باعث نشد که هواداران این تیم حتی برای دقایقی بازگشت مسی به نوکمپ را از یاد ببرند. 

تصاویر منتشر شده از خیابان‌های بارسلونا نشان می‌دهد که بسیاری از هواداران این تیم در جشن قهرمانی نام این ستاره آرژانتینی را فریاد زدند تا پیامی را برای مدیران این باشگاه ارسال کرده باشند. 

قرارداد این بازیکن با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و با این که بازگشت او به بارسا تا چند هفته قبل بسیار محتمل بود اما حالا شرایط مالی بارسا کار را برای آنها سخت کرده است. 

1784306

با این حال، لاپورتا همچنان بسیار امیدوار است که با رایزنی و تلاشی که او و دیگر مدیران بارسا به کار گرفته‌اند، مسی بار دیگر با پیراهن این تیم در فصل آینده به میدان برود. 

رییس باشگاه بارسلونا در گفتگو با جیجانتس پس از قهرمانی بارسا در لالیگا در این باره اظهار داشت: «ما هر کاری که در توان‌مان باشد انجام خواهیم داد تا بتوانیم مسی را به بارسلونا برگردانیم. ما در جریان هستیم که مسی وضعیت خوبی با هواداران پاری سن ژرمن ندارم. دوست ندارم در حال حاضر حواسش را پرت کنم. ما اخیرا چند پیام رد و بدل کردیم. بارسا همیشه خانه مسی است و ما می‌توانیم با عربستان و هر باشگاه دیگری رقابت کنیم. او بهترین بازیکن دنیاست و هر مربی‌ دوست دارد او را در تیمش داشته باشد.»

رافا یوسته، نایب رییس بارسا، هم در این باره به کاروسل گفت: «مسی؟ او دوست بسیار خوب بسیاری از بازیکنانی است که امروز در حال جشن گرفتن قهرمانی در لالیگا هستند... من مطمئنم که او هم بسیار خوشحال است! من واقعا دوست دارم که مسی به این تیم برگردد.»

دیدگاه‌ها