کد خبر : 1937670 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 18:15 | 14.9K بازدید | 15 دیدگاه

مشکل از بارسا بود

بازیکنان بارسا هواداران اسپانیول را تحریک کردند

رئیس سابق باشگاه اسپانیول، دلیل اصلی هجوم هواداران به زمین و خراب شدن جشن قهرمانی آبی و اناری‌ها را به باشگاه بارسلونا نسبت داد.

بازیکنان بارسا هواداران اسپانیول را تحریک کردند

به گزارش "ورزش سه"، خوان کولت، رئیس سابق اسپانیول، از جشن قهرمانی شب گذشته بازیکنان بارسلونا در ورزشگاه کورنیا به شدت انتقاد کرد. رئیس سابق آبی و سفیدها معتقد است که بخش دوم جشن بازیکنان بارسا، هواداران اسپانیول را تحریک کرده است.

1875486

کولت گفت: «بیایید همه چیز را از اول توضیح بدهیم. وقتی بازی تمام شد و بازیکنان بارسا یکدیگر را در آغوش گرفتند، بالا و پایین پریدند و همه از روی نیمکت به زمین رفتند، هواداران چیزی نگفتند و هیچکس عکس‌العمل نشان نداد. من در ورزشگاه بودم و هیچکس چیزی نگفت. حتی بازیکنان اسپانیول در زمین ماندند تا بارسا را تشویق کنند. تا آن زمان هیچ اتفاقی نیفتاده بود. از قبل توافق بین دو باشگاه صورت گرفته بود و پلیس هم در جریان بود ولی بخش دوم جشن همه را عصبانی کرد.»

1875583

کولت ادامه داد: «فکر می‌کنم این یک جشن تحریک‌آمیز و بر خلاف توافق قبلی دو تیم بود. به این دلیل همه آن حوادث تلخ اتفاق افتاد. خود ژاوی هم اعتراف کرد که احتمالاً نباید آن کار را می‌کردند و جشن باید در رختکن برگزار می‌شد.»

خوان کولت به دستورالعمل‌های پلیس هم اشاره کرد و گفت که در جلسات قبل بازی بین دو باشگاه، به بارسلونا توصیه شده بود که قهرمانی را در زمین جشن نگیرد تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

دیدگاه‌ها