کد خبر : 1937692 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 20:44 | 30.7K بازدید | 14 دیدگاه

جنجال داوری در هفته 34 لالیگا

سوت بی‌رحمانه‌ای که شاید باعث سقوط وایادولید شود

تصمیم عجیب داور دیدار دیروز وایادولید و سویا در به صدا درآوردن سوت پایان نیمه اول در زمان به ثمر رسیدن گل وایادولید جنجالی شده است.

سوت بی‌رحمانه‌ای که شاید باعث سقوط وایادولید شود

به گزارش "ورزش سه"، وایادولید دیشب در هفته سی و چهارم لالیگا در خانه خود میزبان سویا بود. دیداری که با تصمیم عجیب داور در پایان نیمه اول با جنجال به پایان رسید.

مسابقه دیشب برای وایادولید اهمیت زیادی داشت چرا که به دست نیاوردن امتیاز می‌توانست این تیم را به منطقه سقوط در جدول نزدیک‌تر کند. بازیکنان تیم میزبان قصد داشتند از چهارمین شکست پیاپی تیم‌شان جلوگیری کرده و با خطر سقوط فاصله بگیرند.

نیمه اول دیدار دو تیم پربرخورد دنبال شد اما تا ثانیه‌های پایانی این نیمه گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در آخرین لحظات وقت‌های تلف‌شده وایادولید فرصتی پیدا کرد تا به گل برسد. شوت اول بازیکنان این تیم بلوکه شد و در مقابل پای سرخیو اسکودرو، دفاع چپ این تیم، افتاد. شوت از راه دور این بازیکن از همه عبور کرد و وارد دروازه سویا شد.

1875762

اما بازیکنان وایادولید و نیمکت این تیم در کمال تعجب متوجه شدند داور درست در زمانی که توپ اسکودرو در حال حرکت به سمت دروازه سویا بوده سوت پایان نیمه اول را به صدا درآورده و در نتیجه گل آنها را مردود می‌داند.

1875759
1875760

خشم شدید بازیکنان و نیمکت وایادولید قابل درک بود. آنها داور را دوره کرده و به شدت اعتراض می‌کردند. اعتراض‌ها آنقدر شدید بود که داور یکی از اعضای کادر فنی وایادولید را اخراج کرد. در نهایت نیروهای پلیس حاضر در ورزشگاه داور را اسکورت کردند تا وارد اتاق رختکن داوران شود.

1875761

نیمه دوم در حالی که وایادولید روحیه خود را از دست داده بود به نیمه سویا تبدیل شد تا این تیم با سه گل در این نیمه با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد. وایادولید حالا بعد از 34 بازی با 35 امتیاز در رتبه هفدهم جدول لالیگا ایستاده است.

دیدگاه‌ها